نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: سردار همدانی در تمامی مراحل زندگی خود برای جهاد قدم برداشت .

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان حجت‌الاسلام تویسرکانی نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تقدیر از  دکتر تولایی، اظهار داشت: شهدا آبروی همه عالم هستند و عزت همگان از وجود انسان‌های مجاهد است.
 
وی ادامه داد:‌ ما آمده‌ایم در بیت شهدا تا افتخار کسب کنیم و تمام آبروی ما از برکت وجود چنین فرزندان صالحی است.  
 
نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: هدف شهدا ایجاد حیات طیبه است. اینها مرکز کرامت، عزت و انسانیت زندگی مردم هستند.  
 
تویسرکانی با بیان اینکه شهدا راه نزدیک شدن به خدا هستند، تاکید کرد: آنها آمده‌اند که ما به عنوان بشر از یک حیات خبیث و کثیف نجات پیدا کنیم و به سمت طریقه الی‌الله پیش برویم. از این رو شهیدان بزرگوار از سلسله زندگی نورانی هستند.  
 
وی گفت:‌در این روزها عطر شهادت دوباره در ایران اسلامی پیچیده و در ایام نزدیک به محرم شهید سردار حسین همدانی عطر و بوی دیگری به این روزها و به این ایام داده است. این انسان بزرگ در تمامی مراحل زندگی خود برای جهاد قدم برداشت و پاداش خودش را که شهادت بود از آن دریافت کرد.  
 
به گزارش تسنیم، در حاشیه این مراسم از مستند شهید گمنام با موضوع شناسایی شهدای گمنام به وسیله علم ژنتیک و شناسه DNE رونمایی و از دکتر تولایی متخصص علم ژنتیک تقدیر و تشکر شد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار