رییس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت :بدهی انباشته و عظیم از دولت های گذشته که برمبنای تعهدات و تکالیفی که دولت و مجلس بر عهده سازمان گذاشته است به 100 هزار میلیارد تومان رسیده است.

بیات:بدهی ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت به تأمین اجتماعی
به گزارش خبرنگار حوزه رفاهی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر بیات رییس کانون عالی بازنشستگان در مراسم تجلیل از بازنشستگان ، همسران بازماندگان و ازکارافتادگان نمونه سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه جایگاه کانون عالی بازنشستگان در جایی که برای حقوقشان تصمیم میگیرند مشخص نیست اظهار کرد : از دولت های گذشته بدهی انباشته و عظیمی که برمبنای تعهدات و تکالیفی که دولت و مجلس بر عهده سازمان گذاشته است به 100 هزار میلیارد تومان رسیده که در بدنه این دولت تفکراتی وجود دارد که انتظار میرود بدهی سازمان را مد نظر گرفته و در بودجه سال 95 لحاظ کند.

وی در خصوص افزایش مستمری تصریح کرد : افزایش مستمری و حقوق در سال جاری برای 13 میلیون کارمند و حقوق بگیر 17 درصد و برای بازنشستگان تامین اجتماعی 15 درصد در نظر گرفته شده است.

بیات با اشاره به افزایش 15 درصدی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه داد: امیدواریم که این 2 درصد مابه التفاوت در قالب بن و سایر تسهیلات جبران شود.

رییس کانون عالی بازنشستگان با بیان اینکه جامعه ما به سمت سالمندی در حرکت است افزود : از رییس کانون عالی درخواست داریم که در شورای عالی سالمندان که به دستور رییس جمهور تشکیل شده است ، عضور رسمی شوند.

بیات با اشاره به اینکه بخش درمان برای بازنشستگان از نان شب هم واجب تر است گفت : در سال جاری اقدامات خوبی را در بخش درمان از جمله انعقاد قرارداد با بیمه تکمیلی و تخفیف 25 تا 30 درصدی ان و نیز حذف فرانشیز انجام داده ایم که امیدواریم در انعقاد قرارداد جدید ، این حمایت ها ادامه داشته باشد

رییس کانون عالی بازنشیتگان در خصوص استقبال بی نظیر بازنشستگان از طرح کرامت رضوی گفت : با اعزام 18 هزار نفر از بازنشستگان به مشهد مقدس ، اقدامات خوبی را نیز در بحث گردشگری انجام داده ایم و سعی داریم چنین برنامه های ادامه دار باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار