تیم ملی فوتبال ترکیه با پیروزی خارج از خانه مقابل جمهوری چک امید هلندی ها را برای راهبابی به رقابت های یورو 2016 تا حد زیادی از بین برد.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با پیروزی خارج از خانه و 2 بر صفر تیم ملی ترکیه در دیدار امشب برابر جمهوزی چک ،این تیم در آستانه صعود به مرحله پلی آف رقابت های یورو 2016 قرار گرفت.
 
شاگردان فاتح تریم با گل های سلچوک اینان در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی و هاکان چالهان اوغلو در دقیقه 80 جمهوری چکی را که پیش از این صعود خود به رقابت های یورو را قطعی کرده بود شکست داده و گام بلندی برای صعود به پلی آف این رقابتها برداشتند.
 
این نتیجه بیش از هر چیز به ضرر هلند شد که با پیروزی خفیف 2.1 مقابل قزاقستان به پیروزی جمهوری چک برابر ترک ها امید داشت.
 
در بازی های آخر این گروه روز سه شنبه ترکیه میزبان ایسلند است و هلند باید در خانه خود از جمهوری چک پذیرایی کند.کسب یک تساوی از سوی ترکیه می تواند به منزله قطعی شدن حضور این تیم در پلی آف باشد چرا که به نظر نمی رسد شاگردان دنی بلیند که در دوران بحرانی حود به یر می برند بتوانند با تفاضل گل حریف قدرتمند خود را از سد راه بردارند.
 
در صورت عدم راهیابی هلند به مرحله پلی آف برای اولین بار است که این تیم از سال 1984 فرصت حضور در جام ملتهای اروپا را از دست می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار