حكم قصاص مرد جواني كه دست به يك جنايت كينه جويانه زد و مرد مواد فروش را كشت، در ديوان عالي كشور تاييد شد.

قتل مرد مواد فروش با شوکر/ قاتل به زودی اعدام می شود
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، 28 اسفند سال 90 وقوع يك آتش سوزي عمدي در يك انبار پارچه و گوني در حاده تهران كرج به ماموران پليس گزارش شد که كارآگاهان بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار داده و براي پيگيري ماجرا راهي محل حادثه شدند.

با حضور ماموران مشخص شد كه اين انبار آتش گرفته و صاحب مغازه نيز در اين آتش سوزي كشته شده است. بنابراين تحقيقات در باره آغاز شد و در نهايت كارآگاهان متوجه شدند كه مقتول معتاد به مواد مخدر بود و با یک زن مواد‌فروش در ارتباط بوده است.

بنابراين ماموران به سراغ اين زن رفتند و تحقيقات از او را آغاز كردند. با بازجويي از اين زن مشخص شد كه يك زن با همدستي شوهرش دست به اين جنايت زده اند.

در ادامه با اطلاعاتی که این زن ارائه داد زن و شوهر شناسايي و دستگير شدند و آنها تحت بازجويي قرار گرفتند كه در نهايت شوهر اين زن به قتل اعتراف كرد و به ماموران گفت: چند وقت پيش متوجه شدم كه همسرم از مقتول مواد مخدر مي خريده است. براي همين به شدت عصباني شدم و تصميم به انتقام گرفتم. روز حادثه با همسرم و دو نفر از دوستانم به سراغ مقتول رفتيم و من با شوكر او را كشتم. بعد از آن مغازه را به آتش كشيديم و فرار كرديم.

با اين اعترافات دو همدست اين مرد نيز دستگير شدند و اعتراف متهمان پرونده آنها براي رسيدگي به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در اين جلسه متهمان سعي كردند جنايت را به گردن هم بياندازند. متهم اصلي به قضات گفت: من خودم دست به قتل نزدم و دوستانم را براي اينكار اجير كردم.

دوستان متهم نيز هردو جنايت را انكار كردند و گفتند روز حادثه ما فقط متهم را همراهي كرديم و اصلا در قتل شريكش نبوديم.

در پایان نيز به درخواست اولياي دم متهم رديف اول به قصاص و دو همدستش هم به اتهام معاونت در قتل به 10 سال زندان محكوم شدند و همسر اين مرد نيز به دو سال زندان محکوم شد.

صبح دیروز این حکم در شعبه 24 دیوان عالی کشور تایید شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار