سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت:با توجه به حضور تمامی داشته های کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی کشور در مجموع از این رقابت ها راضی هستیم.

رضا سیم خواه در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  با بیان این مطلب افزود:طبق برنامه زمان بندی رقابت های قهرمانی کشور در اسلام آباد غرب برگزار شد و از نظر فنی در برخی اوزان کشتی های بسیار جذابی را شاهد بودیم،در سبک وزن نفرات حاضر به نسبت سنگین وزن ها شرایط مطلوب تری داشتند،داوری ها و شرایط برگزاری هم بد نبود و در مجموع می توان گفت مسابقات در ابعاد مختلف خروجی لازم را داشت.
دارنده مدال نقره جهان با اشاره به بضاعت کشتی فرنگی در رده سنی پایه تصریح کرد:به طورحتم با توجه به افتخار آفرینی های فرنگی کاران در چند سال گذشته البته در رده سنی بزرگسالان انتظار و توقع از این رشته بالا رفته اما واقعیت در رده سنی پایه چیزی دیگری است و شاید تعداد فرنگی کاران جوان که وضعیت قابل قبولی داشته باشند در برخی اوزان به دو نفر هم نرسد.
وی افزود:به هر حال کار کردن در رده سنی پایه بسیار متفاوت و سخت است چرا که باید هم نتیجه بگیری و هم در امر پشتوانه سازی موثر باشی بنابراین ما در سال جاری نیز روزهای مهمی را پیش رو داریم که امیدوارم نفراتی که در رقابت های قهرمانی کشور توسط کمیته فنی شناسایی شده اند بتوانند در آینده به تیم ملی کمک کنند.
سیم خواه درباره برنامه های تیم ملی نیز اظهار داشت:نخستین اردوی فرنگی کاران جوان از روز 22 مهرماه آغاز خواهد شد و با توجه به این که رقابت های جام جمهوریت در تقویم فدراسیون دیده شده تیم منتخبی را برای حضور در این میدان مهیا خواهیم کرد و پس از تورنمنت ترکیه تمرینات بچه ها از سر گرفته خواهد شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در خصوص جدایی فرشاد علیزاده و اضافه شدنش به کادر فنی بزرگسالان گفت:برخی دوستان از ما ایراد می گرفتند که چرا مربیان جوان در کادر فنی تیم ملی حضور دارند اما از آنجایی که اعتقاد دارم باید به جوان ترها هم فرصت داد از فرشاد علیزاده به عنوان مربی استفاده کردم و هم اکنون خوشحالم که این اعتماد جواب داد و فردی که مورد اطمینان ما بود در حال حاضر به ظرفیتی رسیده که می تواند به تیم بزرگسالان نیز کمک کند.برای فرشاد آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم همین طور بتواند پله های ترقی را طی کند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار