رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: کمک غیرنقدی شورا به تیم تراکتورسازی، نخستین گام مدیریت شهری تبریز برای توانمندسازی باشگاه تراکتورسازی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سعید حاجی زاده با اشاره به تصویب مساعدت 500 میلیون تومانی شورا به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز،افزود : مساعدت شورا به صورت غیرنقدی تصویب شد، و این نخستین گام مدیریت شهری تبریز برای توانمندسازی باشگاه تراکتورسازی و ایجاد منابع درآمدی پایدار برای تیم فوتبال این باشگاه است چو در آن مقرر شده زمین یا واحدهایی با کاربری تجاری در اختیار تراکتورسازی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر تبریز یادآور شد: شورای چهارم از ابتدای فعالیت خود، آ برای کمک به توانمندسازی باشگاه تراکتورسازی اعلام آمادگی کرده کرده است.

وی افزود: مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در صورت تمایل می توانند زمینه برگزاری جلسات مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر را مهیا کنند تا اقدامی اساسی در خصوص تعریف منابع درآمدی پایدار برای این باشگاه و چگونگی کمک مدیریت شهری تبریز به انجام برسد.

حاجی زاده، با انتقاد از طرح مسایلی نظیر واگذاری سهام تراکتورسازی به شرکت ملی صنایع مس ایران برای رهایی از مشکلات مالی گفت: اچنین اظهارنظرهایی با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد واین در حالییست که شرکت مس هم وضع مالی مناسبی ندارد،

وی در پاسخ به برخی اعتراض ها نسبت به کمک مستمر مدیریت شهری تبریز به باشگاه تراکتورسازی افزود: مساعدت تصویب شده به باشگاه تراکتورسازی از منابع غیرنقدی شهرداری است و هیچ گونه خللی در روند مدیریت شهری ایجاد نمی کند و تاثیری در بحث پرداختی کارکنان شهرداری ندارد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.