معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: مسابقات انتخابی اسکیت سرعت این استان در 4 رده سنی با قهرمانی مریوان در 2 بخش زنان و مردان به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ علی فتح‌الله‌زاده گفت: مسابقات انتخابی اسکیت سرعت کردستان با حضور شهرستان‌های تابعه استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها به منظور شرکت در رقابت‌های لیگ کشوری و در شهرستان سنندج برگزار شد، گفت: 7 تیم از شهرستان‌های سنندج، سقز، بانه، بیجار، دیواندره، مریوان و کامیاران در این بازی‌ها حضور داشتند.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد: اسکیت‌بازان این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در ماده‌های 100، 200، 300، 500 و 1000 متر در پیست اسکیت مجموعه ورزشی ملک‌نیا به رقابت با هم پرداختند.

فتح‌الله‌زاده افزود: مسابقات انتخابی اسکیت سرعت استان کردستان، برای اولین بار به سیستم سنسور داوری مجهز شده بود که امکان اشتباه داوری را در ثبت رکوردها به صفر رساند.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: در پایان مسابقات و در بخش تیمی آقایان در مجموع رده‌های سنی، مریوان عنوان نخست را به دست آورد و سقز بر سکوی دوم قرار گرفت، ضمن آنکه شهرستان دیواندره هم در جایگاه سوم ایستاد.

معاون دستگاه ورزش کردستان گفت: همچنین در مجموع رده‌های سنی در بخش بانوان هم، اسکیت‌بازان شهرستان‌های مریوان، سقز و دیواندره به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی افزود: نفرات برتر مسابقات انتخابی اسکیت سرعت استان کردستان پس از گذراندن اردوی تدارکاتی به رقابت‌های لیگ کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: کسب ، مسابقات ، اسکیت ، حضور ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.