سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه از مسئولان استان خواست که این باشگاه ورزشی را بیشتر مورد حمایت خود قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بهنام سراج گفت: بازی خوبی بود و ما بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و موفق شدیم در نیمه ی اول در بهترین زمان ممکن به گل برسیم و نیمه نخست را با آرامش به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: البته تیم کارون نیز تیم خوبی بود و از آن چیزی که ما آنالیز کرده بودیم بهتر کار کردند.

سراج افزود: در نیمه دوم روی کارهای تمرینی توانستیم به گل برسیم اما بعد از گل از عملکرد بازیکنان راضی نبودم چرا که بعد از 10نفره شدن تیم حریف به جای به هم خوردن نظم تیم مقابل، نظم تیمی ما دچار مشکل شد تا جایی که در یک صحنه که 4 به یک بودیم نتوانستیم از این موقعیت عالی استفاده کنیم اما در اواخر بازی این نظم تیمی در تیم ما ظاهر شد و توانستیم موقعیت های خطرناک و زیادی را روی دروازه کارون اهواز ترتیب دهیم.

سرمربی بعثت کرمانشاه ادامه داد: در این بازی نواقصی داشتیم اما توانستیم به هدف خود که برد در اولین بازی بود برسیم و انشالله بازی به بازی بهتر خواهیم شد و در این هفته تمرینات خود را بر روی نقاط ضعف و قوت این بازی شکل می دهیم که در بازی مقابل ملی‌پوشان تبریز نیز خوب عمل کنیم و بتوانیم در این مسابقه هم پیروز میدان باشیم.

سراج در پایان ضمن تشکر از مسئولین و هواداران کرمانشاهی گفت: از تمام هوادارانی که در بازی مقابل کارون اهواز به ورزشگاه آمدند و تیم خود را تشویق کردند تشکر می کنم.

گفتنی است: تیم بعثت کرمانشاه چهارشنبه هفته جاری 22 مهر ماه راس ساعت 15در ورزشگاه 15خرداد کرمانشاه به مصاف ملی پوشان تبریز می‌رود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.