سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی رتبه برتر جذب اعتبارات مکانیزاسیون کشور را کسب کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت جهادکشاورزی با ارسال نامه ای از سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به علت جذب درصد بالای خط شماره 3 اعتبارات مکانیزاسیون در سال جاری تقدیر کرد.

محمود فتاح الجنان درنامه خود به کریم مهری رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی اعلام کرده از سختکوشی جنابعالی و همکاران سازمان جهادکشاورزی در جذب بالای اعتبارمکانیزاسیون به رغم محدودیت ها و چالش های اعتباری تشتقدیر می شود امیدواریم با تلاش های مجددانه، زمینه استفاده از ظرفیت های بالقوه آن منطقه در جهت تحقق اهداف توسعه بخش کشاورزی و بهبود وضعیت تولید و معیشت بهره برداران فراهم شود.

سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با جذب 34 درصد از اعتبارات خط شماره 3 مکانیزاسیون در سال جاری با 165 میلیارد و 390 میلیون ریال در بین 31 استان کشور رتبه برتر را کسب نموده است.

میانگین کشوری جذب اعتبارات خط شماره 3 مکانیزاسیون در حدود 12 درصد است که سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در سال گذشته نیز با جذب 112 درصد از اعتبارات مکانیزاسیون، مقام برتر کشوری را کسب کرده بود.
 
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.