طرح سرشماری بهداشتی و درمانی جمعیت در استان گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رییس مرکز بهداشت رشت گفت : این طرح در راستای تحقق طرح تحول نظام سلامت در 10 شهر استان گیلان از صبح روز چهارشنبه 15 مهرماه آغاز شده و تا 30 آبان ماه 94 ادامه دارد.

حجت نجف زاده افزود: بر اساس دستورالعمل کشوری طرح سرشماری بهداشتی و درمانی جمعیت در نقاط شهری و شهرهای 50-20 هزار شامل شهرهای آستانه اشرفیه – رودسر- صومعه سرا – و فومن و شهرهای 500- 50 هزار شامل آستارا – تالش – انزلی – لاهیجان – لنگرود و کلان شهر رشت انجام می گیرد .

وی با بیان اینکه اطلاعات جمع آوری شده برای سنجش شرایط بهداشتی و درمانی خانوارها و نحوه دسترسی آنان به خدمات سلامت است ، افزود: اجرای این طرح تنها با هدف سنجش شرایط بهداشتی و درمانی انجام می شود و داده های به دست آمده از خانوارها نیز در همین حیطه مورد بررسی قرار می گیرد .

رییس مرکز بهداشت رشت با بیان اینکه در اجرای این طرح 400 پرسشگر از ساعت 8 صبح تا 6 بعداز ظهر همکاری می کنند، از شهروندان خواست تا با در دست داشتن دفترچه بیمه و کارت ملی ، در اجرای این طرح با پرسشگران همکاری کنند.

شماره تلفن 33129302 برای پاسخگویی به پرسش های مردم در مورد این طرح سرشماری در نظر گرفته شده و ستاد اجرایی طرح سرشماری بهداشتی رشت از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخگوی پرسش های مردم در این زمینه است .

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.