مدير عامل سازمان اموال و املاک بنياد مستضعفان کشور گفت: 4500 سند املاک علوي به مرزنشینان شمال شرق کشور واگذار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، حسن کاري افزود: در اجراي مرحله دوم طرح محروميت زدايي اهداي اسناد علوي بنياد مستضعفان در مناطق محروم استان هاي گلستان و خراسان شمالي،تعداد 4500 خانوار از هموطنان عزيز اهل سنت در روستاهاي شمال شرقي کشور به صورت رايگان اسناد املاک و اراضي علوي را دريافت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: 2000سند از املاک و اراضي علوي به واجدان شرايط روستاي يکه صعود سفلي از توابع راز و جرگلان شهرستان وحدت درخراسان شمالي تا اواخر هفته در مراسمي در مسجد جامع روستاي مذکور اهدا می شود.

حسن کاری گفت : از ابتداي سال جاري تا کنون 2100 سند از اراضي علوي به مشمولان طرح حمايتي بنياد مستضعفان واگذار شده که با اهداي 2000 سند ديگر در اواخر اين هفته اين تعداد به 4100سند افزون خواهد شد.

مدير عامل سازمان اموال و املاک بنياد مستضعفان در ادامه از واگذاري 2 هزار و 500 سند ديگر به خانواده هاي محروم اهل سنت در منطقه مرزي اينچه برون از توابع شهر گنبد در استان گلستان در مراسمي با حضور مسوولان استاني و ائمه جمعه و جماعات استان در مصلي شهر مذکور خبر داد .

حسن کاري افزود: در مرحله اول در خرداد ماه گذشته تعداد 2000 سند از املاک و اراضي علوي به مردم محروم منطقه گميشان واگذار شده بود که با اجراي اين طرح در اواخر همين هفته در مجموع حدود 4500سند املاک و اراضي به هموطنان مرز نشين غيور واجد شرايط اهدا مي شود .

وي خاطر نشان کرد :اين تعداد اسناد بر اساس آيين نامه هاي مصوب بنياد آماده واگذاري شده و مهمترين هدف اين طرح محروميت زدايي بنياد ، افزايش توان اقتصادي هموطنان واجد شرايط و کمک به توسعه اقتصادي خانواده هاي مشمول طرح است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.