رئيس پليس آگاهي استان فارس گفت: سارقی كه توسط مأموران انتظامی در شيراز دستگير شده بود، به 42 فقره سرقت خودرو از درون خودروها اعتراف كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ سيروس حيدری گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت خودرو از درون خودرو در سطح شهرستان شيراز موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: تحقيقات در اين خصوص ادامه داشت تا اينكه ماموران گشت کلانتری "عباسيه" شيراز هنگام گشت زنی در يكی از محله های شهر به یک دستگاه خودرو پراید مظنون که پس از بررسی مشخص شد دارای سابقه سرقت است.

حيدري افزود: با تلاش مأموران خودرو متوقف و راننده آن دستگير و با تشكيل پرونده به پليس آگاهی استان انتقال داده شد.

اين مقام انتظامی بیان کرد: در بازجويی های انجام شده از متهم ۱۲ فقره سرقت خودرو و ۳۰ فقره سرقت از درون خودرو در سطح شهرستان شیراز با همدستی فردی ديگر كشف شد. 

رئيس پليس آگاهی استان فارس با اشاره به اينكه همدست سارق و چهار نفر از خريداران مسروقه نيز توسط مأموران شناسايی و دستگير شدند، افزود: در بازرسی از مخفيگاه اين افراد مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل ضبط، باند، آمپلی فایر، تعدادی سیم بکسل، دو دستگاه تبلت، ۱۳ دستگاه گوشی تلفن همراه و مدارک هویتی افراد مختلف کشف شد.

حيدري با بيان اينكه تا كنون تعدادی از مالباختگان شناسايی شدند، گفت:  تعداد۱۰ دستگاه از خودروهای مسروقه كه پس از سرقت قطعات رها شده بود، با پیگیری های به عمل آمده کشف و به مالباختگان تحویل شد. 

وي به شهروندان هشدار داد از پارك كردن خودرو در نقاط خلوت و تاريك خودداری كرده و همچنين خودرو خود را به تجهيزات ايمنی مجهز کنند.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: اعتراف ، سرقت ، پلیس ، آگاهی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.