کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: ژاپن تیم خوبی است و این بازی فرصت خوبی برای تجربه اندوزی جوانان ما فراهم می‌کند.

کی روش: فرصت خوبی برای کسب تجربه است/ انتقادها برای تخریب تیم ملی صورت می‌گیرد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال در حاشیه‌ی تمرین تیم ملی برای بازی با ژاپن گفت: ژاپن تیم خوبی است و این بازی فرصت خوبی برای تجربه اندوزی جوانان ما فراهم می‌کند.

کی روش در ادامه عنوان کرد: در درجه اول به هیئت ژاپنی خوش آمد می‌گویم همچنین برای ژاپنی‌ها احترام خاصی قائل هستم این بازی فرصت خوبی است تا در برابر ژاپن تجربه کسب کنیم.

کی‌روش در مورد این که انتقادهای به علت تساوی مقابل عمان مطرح می‌شود بیان کرد: برای این این انتقادها ارزشی قائل نیستم چرا که ما عملکرد خوبی در این بازی داشتیم، اما نتیجه کسب نکردیم انتقادهای مطرح شده برای تخریب تیم ملی است.

وی در مورد این که شرایط تیم ملی ژاپن را بعد از بیست سال چطور ارزیابی می‌کند بیان کرد: فدراسیون فوتبال ژاپن در کلیه رشته‌ها از جمله فوتبال زنان پایه و بزرگ سال عملکرد خوبی داشته است و در حال حاضر به دو  و سه بازیکن تیم ملی فوتبال ژاپن در داخل بازی می‌کنند و مابقی شاغل در اروپا هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازی دوستانه با ژاپن مهم است و خواهش می‌کنم 50 هزار نفر  برای تشویق تیم ملی به استادیوم بیایند همچنین از شهرداری و ارگان‌های که کارهای اجرای انجام می‌دهند می‌خواهم که امکانات مناسب برای این بازی فراهم کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کی روش ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
درود بر غیرت و شرف کی روش
آخرین اخبار