رادیو اقتصاد برنامه‌های ویژ‌ای را برای شنوندگان خود تدارک دیده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رادیو اقتصاد؛ رادیو اقتصاد برنامه‌های ویژ‌ای را برای شنوندگان خود تدارک دیده است.

آیا حاضرید برای خرید جنس استاندارد هزینه بیشتری پرداخت کنید؟
با حضور با حضور مسئولان سازمان استاندارد و کارشناسان جامعه شناسی و تولید کنندگان کالا فردا راجع به پرداخت هزینه بیشتر برای خریدن جنس استاندارد، گفتگویی خواهند داشت.

برنامه "روز از نو" با هدف تنوع اطلاع رسانی و نشاط همگانی، کاری از گروه کشاورزی، به تهیه کنندگی مهدی شیار شنبه تا پنج شنبه ساعت 6:30 به مدت 85 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.     
 
هشتمین نمایشگاه فروش پاییزه
مهدی رضا پور، مجری برگزارکننده هشتمین نمایشگاه فروش پاییزه به همراه حسین نوحه خوانی، کارشناس و تولیدکننده در برنامه فردا فروش محصولات ، کالاها و میزان تخفیف نمایشگاهی را بررسی خواهند کرد.

برگزاری نمایشگاه توسط اتاق اصناف استان و جابجایی هرساله مجری دیگر موضوعی است که در برنامه مطرح خواهد شد.

برنامه "ويترين" كاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهيه كنندگی لیلا علاقمند روز های فرد ساعت 08:00 به مدت 30 دقیقه  از رادیو اقتصاد پخش مي شود.
 
 
آشنایی با گونه های ماهی متناسب با تنش کم آبی
دکتر همایون حسین زاده، معاون پژوهشی مرکز تحقیقات شیلات به همراه فرهنگ دوست، پرورش دهنده تیلاپیا در برنامه فردا در رابطه با شیوه های پرورش ماهی در شرایط کم آبی گفت و گو می کنند.

از دیگر موضوعات در این برنامه می توان از مزایای و معایب پرورش ماهی تیلاپیا نام برد.

برنامه "به رنگ دریا" با هدف معرفی توانمندیهای بالقوه استانها در حوزه شیلات، کاری از گروه کشاورزی، به تهیه کنندگی لیلا امید یگانه روزهای فرد ساعت 12:00 به مدت 30 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.
 
نگاهی به بند های کشاورزی در برنامه ششم توسعه
دکتر محسنی، رئیس کمیته کشاورزی مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه فردا بند های مربوط به امور کشاورزی در سیاست های کلی برنامه ششم توسعه را مورد بررسی قرار خواهد داد.

برنامه "چشم انداز" کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی مهدی شیار سه شنبه ساعت 20:00 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.
 
 
وضعیت صادرات محصولات لبنی
رکنی معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی، محمود بازاری، مدیرکل توسعه صادرات ایران به همراه عباسی، معون نظارت بر بهداشت سازمان دامپزشکی در برنامه فردا پیرامون ظرفیت های موجود برای صادرات محصولات لبنی به گفتگو خواهند نشست. 

از دیگر موضوعات در این برنامه می توان به بررسی مشکلات و موانع صادرات محصولات لبنی و وضعیت فعلی صادرات محصولات لبنی اشاره کرد.

این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی حمیده سلطانی سه شنبه ساعت 21:00 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

برنامه "صدای صادرات" به بررسی و تجزیه و تحلیل وضع موجود و مطلوب صادرات کشور با هدف توانمندسازی بخش های تولیدی و خدماتی به منظور نفوذ در بازارهای جهانی جدید و حفظ بازارهای جهانی موجود می پردازد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار