مدیرکل نظارت و گسترش مراکز آموزشی جهاددانشگاهی گفت: تاکنون کار ارزیابی فعالیت‌های 21 واحد از 86 واحد جهاددانشگاهی در پنج حوزه اشتغال، پژوهش، آموزش، زیربنایی و فرهنگی انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عارف آقاصفری در بررسی روند اجرایی برنامه‌های سال 93 برنامه پنجم توسعه واحد اردبیل اظهار داشت: تاکنون کار ارزیابی فعالیت‌های 21 واحد از 86 واحد جهاددانشگاهی در پنج حوزه اشتغال، پژوهش، آموزش، زیربنایی و فرهنگی انجام گرفته است.

وی بیان کرد: ارزیابی‌هایی که تاکنون در جهاد دانشگاهی انجام می‌گرفت به دلیل وجود تنگناهایی، کمی نبود به همین خاطر امکان عملیاتی کردن آن وجود نداشت اما در برنامه‌های اخیر روند بهتر شده و امکان بررسی و اجرای کیفی‌تر و کمی‌تر برنامه‌ها وجود دارد.

صفری با بیان اینکه با ارزیابی‌های انجام شده امکان عملیاتی کردن برنامه سرعت بیشتری گرفته است، گفت: جهاد دانشگاهی مانند تمام وزارت‌خانه‌ها در تدوین و اجرای برنامه سه ساله پنجم توسعه این نهاد که زمان اجرای آن از سال 92 تا 95 بوده، سعی کرده است برنامه بهتر، کیفی‌ و کمی‌تر باشد و ارزیابی هم بر اساس همین شاخصه انجام می‌گیرد.

مدیرکل نظارت و گسترش مراکز آموزشی جهاددانشگاهی در ادامه گفت: هدف از بررسی فرآیند برنامه‌ریزی راهبردی و میزان تحقق برنامه سه ساله پنجم توسعه جهاددانشگاهی، اجرای بهتر برنامه است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.