مربی تیم ملی هندبال گفت: چند مصدوم در تیم وجود دارد که این مصدومیت‌ها از قبل در مسابقات لیگ پیش آمده و در تمرینات تیم ملی نبوده است.

طاهری: مصدومیت های بوجود آمده در تمرینات تیم ملی بوجود نیامده است
محسن طاهری مربی تیم هندبال کشورمان در گفت‌و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان:  هدف از برگزاری تورنمت چهار جانبه یادواره شهدای منا، پیروزی یا امتیاز بیشتر تیم ملی هندبال نبود بلکه آمادگی هر چه بیشتر ملی‌پوشان و این که نقص‌های تیم را برطرف و برنامه‌ریزی فنی تمرینات در این مسابقات بسنجیم.

وی در ادامه در خصوص تیم ملی عراق عنوان کرد: تیم عراق با انگیزه خاصی در این مسابقات حضور داشت و با بازی خوب مقابل هندبالیست‌های کشورمان، فشار خوبی به تیم وارد کرد. این تیم طی سال‌های اخیر، پیشرفت زیادی نسبت به گذشته داشته و نحوه بازی آنها بسیار متفاوت شده بود. امیدوارم آنها نیز در آینده  در رشته هندبال به پیشرفت‌های خوبی دست یافتند.

مربی  تیم ملی کشورمان در خصوص مصدومان تیم اظهار داشت: چند مصدوم در تیم وجود دارد که این مصدومیت‌ها از قبل در مسابقات لیگ پیش آمده و در تمرینات تیم ملی نبوده که امیدوارم به زودی با تمرینات سبک و فیزیوتراپی، شرایط محمد رضا رجبی کاپیتان تیم و سعید حیدری هر چه زودتر برطرف شود.

وی در خصوص داوری این مسابقه گفت: من در رابطه با داوری نظر خاصی ندارم و به عقیده من مشکلی در قضاوت آن‌ها وجود نداشت. 

طاهری در خصوص اردوی تونس و کرواسی نیز بیان داشت: وقت زیادی نداریم بلافاصله بعد از اردوی  آمادگی کرواسی  و تورنمت چهار جانبه تونس، پس از دو روز استراحت به مسابقات قطر اعزام می‌شویم امیدوارم از این دو اردو استفاده بهینه را ببریم و در شرایط خوب در مقابل تیم قطر حضوری با اقتدار داشته باشیم.

مربی تیم ملی درباره‌ی صحبت‌های تیم قطر در مورد ایران گفت: قطر یکی از تیم های جهانی به حساب می‌آید این تیم از همه جای دنیا بازیکن در اختیار دارد و سرمربی این تیم یکی از بهترین مربیان هندبال دنیا است و تمام عوامل و کادر فنی خوب را در کنار خود دارد. این تیم قدرتمند تیم دوم جهان است بنابراین همین که در مورد تیم ایران اظهار نظر می‌کند نشان از این است که هندبالیست‌های خوبی داریم و ایران نیز یکی از تیم‌های خوب آسیا است .
 امیدواریم با اضافه شدن لژیونرها و مصدومان به ترکیب اصلی تیم ملی کشورمان به خوبی در مقابل تیم قطر حضور یابیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، عراق ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار