امروز جو کشور پایدار است/آسمان جنوب شرق کشور دو روز آینده ابری و رگباری می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز جو غالب مناطق کشور نسبتاً پایداراست ولی در دو روز آینده آسمان جنوب شرق کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده را خواهد داشت.

امروز جو کشور پایدار است/آسمان جنوب شرق کشور دو روز آینده ابری و رگباری می‌شودفریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت آب‌وهوای کشور اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز(دوشنبه) غالب مناطق کشورمان جوی نسبتاً پایدار خواهند داشت.

وی با بیان اینکه روز سه شنبه جریانات شمالی وارد دریای‌خزر می شوند، افزود: افزایش ابر، بارندگی، مواج شدن دریا و کاهش دما به‌ ویژه در سواحل غربی دریای خزر پیش‌بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: در روز چهارشنبه با گذر امواج کوتاه‌تر از میانی جو از سمت شمال‌غرب و غرب کشور افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در پاره‌ای از نقاط با رعد و برق و وزش باد در مناطق مذکور رخ خواهد داد.

گودرزی تأکید کرد: در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در ساعت بعدازظهر با توجه به جریانات گرم و مرطوب جنوبی سطوح پایین جو و همراهی آن با امواج میانی در جنوب شرق کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه آسمان امروز تهران صاف است،گفت: فردا آسمان صاف در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و گاهاً وزش باد پیش‌بینی شده‌است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار