تمرین امروز تیم فوتبال نفت تهران در حالی از ساعت 13:40 آغاز شد که بازیکنان این تیم باتوجه به کسب نخستین پیروزی در سال جدید با انگیزه و شادمانی خاصی در تمرین حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان:تمرین امروز نفتی های پایتخت در حالی از ساعت 13:40 آغاز شد که بازیکنان این تیم باتوجه به کسب نخستین پیروزی در سال جدید با انگیزه و شادمانی خاصی در تمرین حاضر شدند.

بازیکنان ابتدا به مدت 10 دقیقه با استفاده از دستگاه های gps به نرمش پرداختند که عملکرد آن ها از سوی آنالیزورهای نفت ارزیابی می شد.
در ادامه بازیکنان 5 دقیقه استراحت کردند.
کار با توپ بخش بعدی تمرین نفتی ها را شکل داد که در این تمرین مربیان نفت پا به پای بازیکنان به حفظ توپ تاکید داشتند.

نفتی ها سپس به دو گروه سبز و قرمز تقسیم شده و به فوتبال درون تیمی پرداختند.

علاوه بر ملی پوشان تیم نفت ،ایمان مبعلی نیز به دلیل فیزیوتراپی در تمرین امروز زردپوشان پایتخت شرکت نکرد.البته وی همراه نفت برای دیدار با گسترش فولاد به تبریز می رود.

حضور یک بازیکن تستی که سابقه حضور در تیم امیدهای صبا را داشت آن هم در میانه های نیم فصل اول که مدت زیادی به نقل و انتقالات زمان باقی است از نکات جالب تمرین نفتی ها بود.یکی از نزدیکان این بازیکن تستی اعتقاد داشت اگر حق وی در فوتبال ایران خورده نمی شد این بازیکن اکنون در تیم ملی بازی می کرد.

یک گروه برنامه ساز تلویزیونی که قصد تهیه برنامه ای در خصوص رانندگی را داشتند در تمرین امروز نفتی ها شرکت کرده و در باره رانندگی و معضلات این امر در ایران با علی رضا منصوریان و چند بازیکن نفت گفت و گو کردند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار