خودرو |
قیمت
بازار |
قیمت
کارخانه |
وانت آریسان |
20 میلیون و 800 هزار تومان |
23 میلیون و 900 هزار تومان |
سمند EF7 |
30 میلیون و 800 هزار تومان |
31 میلیون و 276 هزار تومان |
پژو GLX 405 |
29 میلیون و 500 هزار تومان |
30 میلیون و 420 هزار تومان |
پژو پارس سال |
35 میلیون و 700 هزار تومان |
36 میلیون و 770 هزار تومان |
سایپا SE 131 |
21 میلیون تومان |
21 میلیون و 420 هزار تومان |
سایپا SE 132 |
21 میلیون تومان |
21 میلیون و 100 هزار تومان |
تیبا SX یورو 4 |
24 میلیون و 900 هزار تومان |
25 میلیون و 450 هزار تومان |
وانت زامیاد 24 |
29 میلیون و 900 هزار تومان |
30 میلیون و 715 هزار تومان |
وانت مزدا تک کابین |
38 میلیون و 700 هزار تومان |
38 میلیون و 960 هزار تومان |
وانت مزدا دو کابین |
42 میلیون و 200 هزار تومان |
41 میلیون و 660 هزار تومان |
نمیخریم.نمیخریم.نمیخریم.نمیخریم.نمیخریم.نمیخریم.نمیخریم.نمیخریم.نمیخریم.نمیخریم.نمیخریم
نماینده های محترم با شما هستم
خرید خودروی صفر ممنوع - هر روز بیشتر از دیروز ممنوع
چرا باید پرایدو با التماس به عراقو سوریه بدن 5 میلیون اینجا تو کشور خودمون باشه بیست میلیون
نخریییییییییییییید نخریییییییییییید تا باید دست از گرون فروشی و آشغال فروشی بردارن
نتیجه: خودرو های بی کیفیت با قیمت دلخواه خودروسازان به فروش رود، مردم باید با قیمت بالا بخرند و علاوه بر آن بهره بالای وام را نیز پرداخت کنند.
نتیجه بازی: یک طرف(خودرو ساز) خیلی برنده و طرف دیگر(مصرف کننده) خیلی بازنده است.
قیمت بازار کمتر از اینه که گفتین