رئیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: با تلاش جدی و شبانه روزی نیروی انتظامی میزان تولید شیشه در لابراتوارهای غرب استان تهران به نحو چشم‌گیری کاهش یافته است.

سلیم‌پور :کاهش لابراتوارهای تولید شیشه در غرب استان تهرانسرهنگ علی سلیم‌پور رئیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به لزوم توجه هرچه بیشتر خانواده‌ها به مضرات و عوارض سنگین شیشه و مخدرهای صنعتی اظهار کرد: افزایش اطلاع‌رسانی‌های عمومی به مردم ضرورتی است که با تقویت مضاعف آن می‌توان دامنه‌ی تخریب و آسیب این معضل خانمان‌سوز را کاهش داد.

وی افزود: در سال جاری مجموعه‌ی انتظامی غرب استان تهران با عزمی جدی بای برخورد با تولیدکنندگان شیشه و مخدرهای صنعتی ورود پیدا کرد که به فضل الهی به توفیقات حائزاهمیتی نیز در این عرصه دست‌یافته ایم.

سرهنگ سلیم‌پور عنوان کرد: پیرو بررسی‌های انجام شده حجم تولید شیشه در لابراتوارهای مخدرهای صنعتی در مقایسه با سنوات گذشته به نحو چشم‌گیری کاهش یافته است.

رئیس مبارزه با موادمخدر در غرب استان تهران گفت: تنگ‌تر شدن عرصه ی دسترسی به مواد خام تولید شیشه و کاهش آن ضربات سنگینی را به قاچاقچیان مواد مخدر صنعتی در استان تهران وارد کرده است.

سرهنگ سلیم‌پور افزود: کشف 280کیلو شیشه و انهدام 28لابراتوار در شهرستان‌های غرب استان تهران در 6ماهه‌ نخست سال جاری حاکی از دقت‌نظر و رصد دقیق نیروی‌انتظامی است که با استعانت از الطاف الهی در آینده نیز این روند موفقیت‌آمیز استمرار خواهد داشت.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با استقرار فرماندهی انتظامی غرب استان تهران به توفیقات بسیار برجسته و قابل توجهی در این منطقه نائل شده‌ایم و با توجه به تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده از سوی فرماندهی کل انتظامی غرب استان تهران(سردار خانچرلی)ضریب امنیت پایدار در این خطه بیش از پیش تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار