پیشکسوت تیم فوتبال پیکان بعد از دیدار نخستین تیم این باشگاه مقابل تیم معاونان و مدیران ایران خودرو گفت:بازی به یاد ماندنی و خاطره انگیزی را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر لطیفی دوشنبه شب  افزود: دوباره بعد از سال ها کنار هم تیمی های سابقم بازی کردم و به بهانه این بازی که به ابتکار باشگاه قدیمی پیکان برگزار شد،خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس را هم گرامی داشتیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون 76 سال سن دارد، اظهار داشت: تداوم ورزش باعث شده است تا در این سن و سال،روحیه شادابی داشته باشم.

لطیفی با اشاره به اینکه عصر امروز در جام یونس شکوری حضور داشت، گفت : امشب نیز در کنار دوستان سابقم فوتسال بازی کردم تا همچنان روحیه ورزشکاری خود را حفظ کنم.

وی ادامه داد:ورزش به سالمند کمک می کند که الگوی مناسبی برای فرزندان و نوه های خود باشد تا خودش هم، مرگ زودرس نداشته باشد.

این پیشکسوت فوتبال درباره اهمیت ورزش کارگری افزود: ترویج ورزش کارگری در جامعه برعهده مدیران شرکت هاست، به طورحتم توان روحی و جسمی کارگران با ورزش افزایش می یابد و امروز هم خوشحالم از اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان همچنان اهمیت ویژه ای به ورزش کارگری قائل است.

تیم فوتسال منتخب معاونان و مدیران ایران خودرو دوشنبه شب در دیداری که به مناسبت بزرگداشت روز حافظ و گرامیداشت یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس تهران برگزار شد با نتیجه 4 بر 3 مقابل نخستین تیم فوتبال پیکان به برتری رسید.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
ای کاش دوباره نسل پهلوانانی مانند جناب نادر لطیفی احیا شود. ای کاش از تجارب این بزرگواران جهت بالا بردن اخلاق ورزشکاران استفاده شود. ای کاش.
آخرین اخبار