مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: نخستین مرکز فراگیر کودکان (استثنایی) استان همزمان با هفته ملی کودک در زاهدان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسن معزی افزود: وجود مراکزی برای فعالیت های فرهنگی، ادبی و هنری کودکان و نوجوانان و در نتیجه تامین امکانات لازم برای رشد علمی و اجتماعی آنان نوعی سرمایه گذاری برای آینده کشور است و بر این اساس افتتاح مرکز فراگیر در استان موجب حضور کودکان و نوجوانان با توانمندی های خاص در این مرکز می شود.

وی ادامه داد: این مرکز به تدریج با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استثنایی استان تجهیز می شود به طوری که کودکان با توانمندی های خاص نیز می توانند مانند سایر همسالان خود از خدمات کانون پرورش فکری بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: هم اینک افزون بر 31 هزار کودک و نوجوان در استان با عضویت در 26 مرکز ثابت و یک مرکز پستی از برنامه های آموزشی و تربیتی این نهاد استفاده می کنند.

معزی افزود: مهمترین فعالیت های این مراکز در بخش های فرهنگی، مذهبی، ادبی، هنری و برگزاری جشنواره های ملی و استانی ویژه کودکان و نوجوانان است.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.