دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از اعزام 300 روحانی از سوی مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان قم به مدارس سراسر کشور همزمان با آغاز ماه محرم خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، حامد علامتی در تشریح فعالیت ها، اهداف و برنامه های اتحادیه در ماه محرم افزود: مرکز آینده سازان در یک برنامه ریزی دقیق و با هماهنگی دفتر مرکزی اتحادیه برنامه ای با عنوان عملیات تبلیغی محرم 94 را در دهه اول محرم الحرام در سطح کشور و دفاتر اتحادیه برگزار می کند.

وی ادامه داد: روحانیان مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان قم به دو صورت مستقر و مناسبتی در مدارس سراسر کشور حضور می یابند که هدف اصلی تقویت بنیه دینی دانش آموزان و پاسخگویی به شبهات آنان پیرامون مسائل مختلف از جمله استکبار ستیزی، دفاع مقدس، ولایت فقیه و احکام شرعی است.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خاطرنشان کرد: در این طرح 250 نفر از برادران مبلغ و 50 نفر از خواهران مبلغه مشارکت دارند که با در دست داشتن حکم تبلیغ دانش آموزی از سوی مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان و با مراجعه به دفاتر اتحادیه ها در شهرستان ها زمینه فعالیت در ایام دهه اول ماه محرم در فضاهای دانش آموزی مدارس، هیئت ها و عزاداری ها برای آنها فراهم است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین المللی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان علامتی در خصوص نحوه فعالیت مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان اتحادیه در قم نیز اظهار داشت: این مرکز در خصوص اعزام مبلغان دینی به مدارس، پاسخگویی به شبهات دینی، نظارت بر محتوای نشریات و نرم افزارهای تولیدی و همچنین عرصه های تربیتی و اخلاقی فعالیت می کند.

وی یادآورشد: روحانیان این مرکز با تحصیلات حوزوی سطح دو و با تخصص های مختلف پاسخگوی شبهات و سوالات شرعی دانش آموزان هستند که قبل از فعالیت در دوره های آموزشی کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت شرکت می کنند.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.