اصفهان؛

برندسازی سیب سمیرم بانماد SEMIROM دربازارهای جهانی

نشست گروه سرمایه گذاری GIFT با باغداران شهرستان سمیرم و اتاق بازرگانی و اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،«چاندران نیر»(ChandranNair) مدیر عامل گروه سرمایه گذاری GIFT در این نشست با اشاره به تفاهم نامه همکاری ( MOU ) با اتاق اصفهان گفت:این شرکت با تلاش تیم کارشناسی 21 نفری از 13 کشور وضعیت تولید و تجارت سیب سمیرم از نزدیک مورد بررسی قرار داد و خلاصه طرح تجاری (Bussnes Plan)را به فعالان بخش کشاورزی ارایه می کند . 

وی با اشاره به مهمان نوازی مردم شهرستان سمیرم گفت: این منطقه ظرفیت توسعه کشت سیب و همچنین صنایع تبدیلی مرتبط با سیب درختی را دارد و Gift تا یک ماه آینده طرح تجاری نهایی را به فعالان بخش کشاورزی این شهرستان ارایه می کند . 

وی به ارایه خلاصه BP و تحلیل نقاط قوت و ضعف محصول سیب سمیرم پرداخت و گفت: سرمایه گذاری اولیه طرح 5 میلیون دلار برآورد و زمان بازگشت سرمایه 3 سال محاسبه گردیده است .
 
وی ضمن تشریح فعالیت این گروه سرمایه گذاری در تولید و تجارت محصولات کشاورزی گفت: برند سیب سمیرم که توسط شرکت GIFT تهیه شده است با نماد SEMIROM در بازارهای بین المللی معرفی می شود.

«پروفسور هیداکی تاکاشی» مشاور گروه GIFTضمن تشکر از تمامی افرادی که در طول اقامت گروه کارشناسی نسبت به گردآوری اطلاعات و موارد مربوطه همکاری کردند، گفت: مدل کسب و کار به گونه ای تهیه شده که کشاورزان و باغ داران منطقه به عنوان ذی نفعان اصلی طرح در نظر گرفته شوند . 

«مصطفی رناسی» ضمن تشکر از حضور GIFT در ایران، این برنامه را الگویی مناسب برای حضور هیات های بین المللی و مدلی موفق در شیوه سرمایه گذاری دانست و گفت: اتاق اصفهان آمادهمیزبانی و ارایه اطلاعات کارشناسی مورد نیاز این هیات ها است .

گفتنی است، در این نشست مقرر گردید که گروه سرمایه گذاری GIFTتا 20 روز آینده نسخه کامل طرح کسب و کار را ارسال کند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: سیب ، اصفهان ، سمیرم ، برند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.