یک دانشجوی عربستانی نگارش کتابی در مدح تروریسم را عنوان پایان‌نامه خود قرار داد و همه را متعجب کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عرب نیوز؛ "سامی محمود،" دانشجوی عربستانی، نگارش کتابی در قانونی جلوه دادن اعمال جنایتکارانه علیه آنچه "کفر" می‌خواند را موضوع پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد خود قرار داده است. دانشجوی عربستانی در کتاب 442 صفحه‌ای که نتیجه تحقیقات وی در قوانین است، تصاویر متعددی از عملیات‌های انتحاری علیه کفار منتشر کرده است.
 
سامی محمود با برداشتی اشتباه از تعالیم دینی، فتوا، قوانین متعددی درباره مبارزه با کفار گرد هم آورده است که به موجب آن کشتار غیرنظامیان نیز به بهانه کافر بودن آنها، کاملا جایز است. در این کتاب به زنان آموزش داده می‌شود چکونه در عملیات انتحاری شرکت کنند. دلایل به ظاهر منطقی برای کشتار خبرنگاران و اصحاب رسانه در جنگ‌ها ذکر شده است و در مجموع هر عمل خشونت‌آمیزی علیه کفار، قانونی ذکر شده است.
 
نکته جالب آنکه "حسن عبدالغنی،" استاد راهنمای این دانشجوی افراطی، نیز پایان‌نامه وی را تایید کرده و این کتاب به نشر عمومی رسیده است. قرار گرفتن کتاب مروج افراط‌گرایی بر پبشخوان کتابخانه‌های عربستان، موجی از شگفتی و وحشت را میان مردم این کشور بوجود آورده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار