حسینیان طی اطلاعیه‌ای سخانان تهدیدآمیز روز یکشنبه خود را توضیحی ارائه کرد.

اطلاعیه‌ای حسینیان درباره خبرسازی‌ها در مورد تهدید صالحیبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روح الله حسینیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بعد از اتفاقات روز یکشنبه صحن علنی مجلس در جریان تصویب کلیات طرح اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام امروز اطلاعیه را بدین شرح اعلام داشت:

بسمه تعالی

بنده تصمیم نداشتم در مورد آن چه بین من و آقای ظریف و آقای دکتر صالحی گفت‌وگو شد، سخنی بگویم چون به نظر می‌رسید رسانه‌های طرفدار دولت به جای پرداختن به اصل نظریات مخالفان و موافقان برجام در مجلس شورای اسلامی به دنبال حاشیه‌سازی هستند تا اصل منطق مخالفان برجام تحت شعاع قرار گیرد.

اگر رسانه منطق مخالفان این معاهده رقت انگیز را نقل می‌کردند، منطق موافقان و طراحان تحمیل قرارداد به مجلس شورای اسلامی روشن می‌شد.

به این جهت برای روشن شدن موضوع برای دوستان تمام آن چه را به آقای ظریف و صالحی گفته‌ام به اطلاع مردم متدین و حزب اللهی شریف می‌رسانم.

لازم به ذکر است که سخن به تذکری برمی‌گردد که در کمیسیون امنیت ملی به آقای ظریف دادم و عیناً گفته‌ام در کمیسیون ضبط شده و موجود است.

بنده در کمیسیون امنیت پس از بیانیه لوزان گفتم آقای ظریف! شما با نابود کردن اورانیوم غنی‌شده 20 درصد و تعطیلی آب سنگین اراک یک قدرت روانی را از جمهوری اسلامی ایران گرفته‌اید و به زودی رژیم صهیونیستی ایران را تهدید به بمباران هسته‌ای می‌کند.

درست پس از یک ماه توسط وزیر سابق دفاع رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران تهدید به بمباران هسته‌ای شد.

در روز یکشنبه 19 مهر ماه به صورت خصوصی که بعداً‌آقای امیرآبادی نیز حضور پیدا کردند، گفتم آقای ظریف و صالحی اگر به خاطر برجام که البته دعا می‌کنم که چنین خبری نشود، رژیم صهیونیستی ایران را تهدید به بمب اتم کرد، یا آمریکا به ایران موشک زد، مردم شما را محاکمه خواهند کرد و اگر من کاره‌ای بودم آقای صالحی را محکوم می‌کنم که سیمان‌هایی که در قلب راکتور اراک ریخته را بیرون آورد و خودش را داخل راکتور اراک کرده و در اطرافش سیمان تزریق کند.

البته با این شرایطی که عرض کردم حتماً امت متدین و کسانی که برای ساختن راکتور اراک سال‌ها زحمت کشیده‌اند و با تسامح و تساهل آقایان این قلب تپنده ملت محکوم به پر شدن از بتن شد، ‌این مجازات را با جرم متناسب می‌دانند.

من از همه دلسوزان می‌خواهم که به اصل موضوع بپردازند و به این حواشی که با نیت خاص برای به تحت شعاع قرار دادن اصل موضوع برجام و ابهامات بی‌شمار آن شکل گرفته است، وقعی ننهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: صالحی ، مجلس ، حسینیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۴
اقای رسایی واقای حسینیان شما نمیدونم بازبان چه کس ویا چه کسانی صحبت میفرمایید مگر نه اینکه رهبر عظیم الشان وولامقام این ابررمرد تاریخ ایران فرمودند که من این دولت را قبول دارم وتمام مذاکرات را تایید مینمایند شما را مردم اگر انتخاب کردند بفرمان رهبر باشید وبه نفع این ملت ستمدیده ایا میدانی فرزندمن وامثال من در جامعه بعد از سی سال هنوز ازدواج نکردند برو اینگونه مشکلهارا حل کن بیکاری بگذار این رییس جمهور منتخب ملت سترگ مشکل را حل کنند به دستور مقام عظمای ولایت منهم عاشق ومرید ولایتم انقلاب را ما به فرمان امام که فرزند امام بودیم بپاداشتیم شمارا که بنده الان شصتو شش سال دارم ان موقعرنمیشناختم ولی میدونم رهبر ما از دست رژ یم شاه تحت تعقیب بود جنابعالی کجا بودی حال بفرمان رهبر همه هستیم اسراییل وابر قدرتهارا بدرک میفرستیم بفرمان رهبر واسلام
United States of America
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
جناب اقای حسینیان شما که ادعا میکنید من یک سرباز جانفشان اقا هستم اقا چندین بار فرمود که بصیرت داشته باشید شما یک بعد قضیه توافق را نگاه نکنید این توافقی است که در شورای امنیت ملی به تصویب رسیده و رهبران کشور و نظام چنین تشخیص داده اند که بنفع کشور و مردم ونظام است پس چرا خلاف نظر مقام ولایت جنجال بپا میکنی ایا این رفتار جنابعالی بنفع مردم و نظام میباشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
چرا پس آقای رسایی دیروز گفته بود که این جمله را آقای حسینیان با شوخی وخنده به آقای صالحی گفته..بالاخره داستان سیمان جدی است یا شوخی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
با سلام
جدای از هر گونه اظهار نظر درباره نتیجه . عملکرد و صحت وسقم برجام . جای بسی تاسف است چراکه نوع ادبیات و نحوه گفتمان و طرز برخورد شما با یک انسان آن هم در ملا عام و پخش مستقیم بدور از شان و منزلت یک انسان کامل وفهیم آن هم با لباس روحانی می باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار