کورشی هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: با توجه به نزدیکی تیم ها در لیگ برتر تقابل صدرنشین و قعرنشین بی معنی است و هیچ تیمی بازی راحت ندارد.

سیامک کورشی هافبک تیم فوتبال نفت تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دیدار تیم های نفت تهران و گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: کسب نخستین پیروزی نفت در فصل جاری مقابل دیانا باقرشهر روحیه بازیکنان را بالا برد و سبب شد تیم ما تا حدودی از بحران خارج شود.

وی افزود: گسترش تیمی است که با توجه به در اختیار داشتن نفرات باتجربه در کنار جوانان به هارمونی مناسبی در فصل جاری لیگ دست یافته و فوتبال روانی بازی می کند.باید با تمام قوای خود در این دیدار بازی کرده و همانند جام حذفی در لیگ برتر نیز برد به دست آوریم.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی کیفیت تیم ها، لیگ برتر در فصل جاری با فشردگی خاصی دنبال می شود و رقابت در صدر و قعر جدول لیگ ایران بی معنی است و تیم ها بازی راحتی ندارند.

کورشی در خصوص غیبت ملی پوشان نفت در تمرینات بیان کرد: به طور حتم امیدهایمان را برای بازی مقابل گسترش در اختیار نداریم، شاید ملی پوشان بزرگسال نیز از لحاظ بدنی مشکلی نداشته باشند اما این موضوع در هماهنگی تیمی خلل ایجاد می کند.از طرفی فاصله نیمکت نشینان و نفرات اصلی ترکیب نفت زیاد نیست و امید می رود بازیکنان جانشین به خوبی جای برخی از ملی پوشان را پر کنند.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران در مورد گلایه بازیکنان این تیم در خصوص مسائل مالی گفت: وعده هایی به بازیکنان و اعضای کادر فنی داده شده  که مسئولان در حال تحقق کردن آن هستند، امیدوارم به زودی مشکلات مالی حل شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار