تیم فوتبال هلند که در جام جهانی 2014 برزیل مقام سومی این جام را بدست آورد، در مرحله مقدماتی یورو 2016 فرانسه از گردونه این مسابقات حذف شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛هلندی ها که با هدایت لوییز فن خال در جام جهانی 2014 برزیل نمایش فوق العاده ای داشتند و توانستند با غلبه بر تیم میزبان مقام سومی را بدست آوردند، هم اکنون حال روز خوبی را پشت سر نمی گذارند و از مقدماتی جام ملتهای اروپا 2016 فرانسه نیز حذف شدند.
لاله های نارنجی پس از جام جهانی لوییز فن خال را از دست دادند و گاس هیدینگ را جایگزین وی کردند، پس از نتایج ضعیف این مربی هلندی با تیم ملی، فدراسیون این کشور مصمم گردید تا او را اخراج کند و هدایت این تیم را به دنی بلیند بسپارند.
چهاردهمین تیم برتر دنیا در گروه A مقدماتی یورو 2016 با تیم های ترکیه، ایسلند، جمهوری چک، لتونی و قزاقستان هم گروه شد و به نظر کارشناسان کار سختی را برای صعود پیش روی خود نداشت، اما این اتفاق رخ نداد و لاله ها در نخستین دیدار خود با نتیجه 2 بر یک از چک در ورزشگاه دوسان آرنا شکست خوردند و روند نذولی خود را در سال 2015 آغاز کردند.
شاگردان بلیند در 10 دیدار گذشته شان در این مسابقات 5 شکست، 4 پیروزی و یک تساوی بدست آوردند و با کسب 13 امتیاز در جایگاه چهارم گروه A مقدماتی جام ملتهای اروپا قرار گرفتند.
در شب پایانی این مسابقات از گروهA ، سه دیدار برگزار شد، که جمهوری چک با هدایت پاول وبرا موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد هلند بگذرد و صدر نشین این گروه شود.
گلزنان جمهوری چک در این دیدار پاول کادربرک دقیقه 24، جوزف سورال دقیقه 35 و رابین فن پرسی در دقیقه 66 (گل به خودی) گلزنان چک در این دیدار بودند و 2 گل هلندی ها نیز توسط هونتلار در دقیقه 70 و فن پرسی در دقیقه83 به ثمر رسید.
در دیگر دیدارهای این گروه نیز ترکیه و ایسلند به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان فاتح تریم موفق شدند با نتیجه یک بر صفر ازسد ایسلند بگذرند.
تک گل این دیدار را سلوک اینان در دقیقه 89 به ثمر رساند.
در دیدار تشریفاتی این گروه که در ورزشگاه اسکونتو لتونی برگزار شد ، قزاقستان با یک گل از سد این تیم گذشت و با کسب 5 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت.
جدول گروه A به شرح زیر است:
1- جمهوری چک: 22 امتیاز
2- ایسلند: 21 امتیاز
3- ترکیه :18 امتیاز
4- هلند:13 امتیاز
5- قزاقستان: 5 امتیاز
6- لتونی: 5 امتیاز


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار