خبرنگاران رسانه ملی در شهرستانها وامدار هیچ گروه و جناحی نیستند و به آنها توصیه موکد شده که فقط منافع ملی و شهرستان را در تهیه اخبار و گزارشهای خبری لحاظ کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سید محسن لطیفی در دیدار شهردار هادیشهر با وی با بیان اینکه خبرنگاران صداو سیما در مناطق مختلف آذربایجان شرقی مستقل هستند افزود: انتظار می رود مسئولان و مدیران شهرستانها نیز در اطلاع رسانی به موقع اخبار و گزارشهای رادیویی تلویزیونی و خبرهای مکتوب با خبرنگاران همکاری مطلوب داشته باشند تا رسانه ملی هم بتواند در به تصویر کشیدن پیشرفت های عمرانی فرهنگی و آموزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش اساسی ایفا کند.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی همچنین افزود : گزارشها و اخبار جدید نشان میدهد بیشترخیابانهای هادیشهرآسفالت ریزی شده و این حرکت ادامه دارد و صدا وسیما نیز این توانمندی را دارد که برای پوشش اخبار شهر 30 هزار نفری هادیشهر و تولید برنامه های تلویزیونی با مسئولان شهرستان جلفا همکاری نماید.

شهردار هادیشهر نیز در این دیدار ضمن قدردانی از توجه ریاست صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی به مسائل و مشکلات این شهر مرزی گفت : امسال بیشتر خیابانهای هادیشهر آسفالت ریزی شده و تاکنون بیش از 70 میلیارد ریال برای این کار هزینه شده است به گفته میکاییل صادقیان هم اکنون شهرداری هادیشهر در تلاش است مشکلات 4 شهرک مسکن مهر را هم رفع کند. شهردار هادیشهر همچنین پوشش اخبارشهر هادیشهر و پوشش تلویزیونی عزاداریهای مردم در ماه محرم به ویژه اجتماع بزرگ عزاداری مردم هادیشهر را خواستار شد که مورد استقبال مدیر کل صدا وسیمای آذربایجان شرقی قرار گرفت.

صادقیان همچنین با اشاره به برنامه های شهرداری هادیشهر برای جذب سرمایه گذاران در زمینه تجارت و گردشگری اعلام کرد: آب و هوای هادیشهر و باغات و طبیعت اطراف آن برای ساخت هتل و اقامتگاهها و رستورانها بسیار مناسب است و به ویژه مناطق زیبای لیورجان سیه سران و ارسی که قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری را دارند در صورت معرفی از رسانه ملی می توان سرمایه گذاران را در این زمینه جذب کرد.

در این دیدار شهردار هادیشهراز مدیرکل صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی برای بازدید از پیشرفت ها و طرح های عمرانی هادیشهر دعوت کرد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.