سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازیکنان ما هم قسم شده‌اند که در مقابل فولاد برنده بازی باشند.

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شرایط تیم تراکتورسازی اظهار کرد: شرایط تیم تراکتورسازی خوب است و در آینده دنبال کسب نتیجه هستیم تا تراکتور را در جدول به جایگاه واقعی خود برسانیم. 
 
وی در ادامه افزود: بازی بعدی ما با فولاد خوزستان است و ما از این تیم شناخت کامل داریم.  هر دو تیم دنبال نتیجه گیری هستند گرچه مهمان هستیم اما باید با برد از  اهواز برگردیم. 
 
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی اذعان کرد: ما بازی‌های بیرون از خانه را مهمتر از بازی های خانگی بازی می کنیم و امیدوارم با نمایش خوب بازیکنان بتوانیم با برد در دیدار با فولاد به جایگاه واقعی دست یابیم. 
 
وی بیان کرد: بازیکنان هم قسم شده‌اند که این بازی را ببرند و در جدول ما پایین ترین‌ها نباشیم. 
 
ذوالفقاری در خصوص حواشی اخیر موجود در تراکتورسازی عنوان کرد: همه تیم‌ها دارای حاشیه هستند و هیچ تیمی بدون حاشیه نیست، در هر خانواده ای حاشیه ای وجود دارد و امیدوارم که با بهتر بازی کردن بازیکنان حواشی به حداقل برسد. 
 
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به سوال درصورت نتیجه نگرفتن تیم در کادر فنی تغییرات ایجاد می شود،‌گفت: من نمی‌توانم در درون زمین اظهار نظر کنم فوتبال همین است و باخت نیز بخشی از فوتبال بوده و خواهد بود اما باید نتیجه لازم را کسب کنیم. 
 
وی در مورد تمرین نکردن مشکوک خالد شفیعی اظهار کرد: شفیعی در تمرینات حضور یافت و شرکت کرد و هیچ مسئله ای با وی نداشتیم. 
 
ذوالفقاری یادآور شد: امیدوارم بازیکنان تیم با ارائه بازی خوب در اهواز و کسب برد بتوانند ضمن کسب امتیاز کامل این بازی دل هواداران را شاد کنند. 
 
انتهای پیام/ 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
این که آذرنیاست. سرپرست سابق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
تراکتور سازی سرپرستی به این شکل و شمایل ندارداین عکس ذوالفقاری نیست. باتقدیم احترام
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
اين كجاش ايوب اين يعقوبه
آخرین اخبار