به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت ورزش ، امروز استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با جامعه ورزشی گلستان دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ استاندار گلستان در این نشست که در استانداری گلستان برگزار شد گفت: ورزش یعنی هدایت انرژی و مدیریت عمر و هر کس که به ورزش اهمیت دهد در واقع برای عمر خود ارزش قائل شده است .

حسن صادقلوا همچنین بر ضرورت داشتن هویت در ورزش ،قهرمان سازی،برنامه ریزی و استعداد یابی بر اساس ملاک های واقعی و درست تاکید کرد و افزود ؛ برخی ها به بهانه کمبود امکانات ورزش را کنار می گذارند در حالی که می دانیم بسیاری از قهرمانان در کمبودها ورزش کردند و قهرمان شدند.

وی همچنین با انتقاد از برخی افراد گفت ؛ برخی حامیان مالی تیم ورزشی در گلستان به جای آنکه خیر ورزش باشند به دنبال سود و منفعت خود هستند در حالی که برای توسعه ورزش باید نگاه خیرخواهانه داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان هم در این دیدار با اشاره به فرارسیدن ایام محرم به ابعادی از ویژگی های شخصیتی سالار شهیدان اشاره کرد و افزود : ورزشکاران ایرانی بهترین الگوهای تربیتی را دارند که امام حسین علیه السلام یکی از آنهاست.

آیت الله نورمفیدی افزود : ورزشکاران در کنار جنبه های جسمی باید به ترتیبت روح هم بپردازند و اینکه امام حسین علیه السلام در روز عاشورا با همه فشار های فکری شدید توانست در جنگ هم با تمام قوا سر بلند باشد،به علت آن است که روحیه بسیار قوی و متکی به ذات اقدس الهی داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان هم در این مراسم گفت: در هفته گرامی داشت تربیت بدنی 250  برنامه در استان اجرا می شود.

طیبی افزود: در حال حاضر 46 هیئت ورزشی در استان  و 6 هیئت در   شهرستانها فعال است.
وی درباره تعداد طرح های ورزشی استان گفت:هم اکنون 110 طرح ورزشی نیمه تمام در گلستان وجود دارد که برای تکمیل آن باید همگی بیشتر تلاش کنیم.

در این مراسم همچنین از آلیش کاران گلستانی که به همراه تیم ملی در رقابت های جهانی لهستان مدال طلا و نقره به دست آورند قدردانی شد.

این قهرمانان مستقیم از فر ودگاه بین المللی گرگان  به این جلسه آمده بودند.

انتهای پیام/ی
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.