در مراسمی 58 کار آموز وکالت بعد از گذرندان دوره 18 ماهه کار آموزی با قرائت سوگند نامه دریافت پروانه وکالت ، وکیل پایه یک داد گستری شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ؛ همچنین در این مراسم از 5 وکیل نمونه و منتخب در عرصه تربیت کار آموزان وکالت تجلیل و از کتاب حقوق بشر مهاجران در نظام حقوق بین الملل  به نویسندگی دکتر فرشید سرفراز وکیل پایه یک دادگستری رونمایی شد.

در این مراسم رئیس اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران تعداد وکیل های وابسته به کانونهای وکلا را در کشور 50 هزار نفر اعلام کرد.
بهمن کشاورز با اشاره به مراجعه کم مردم به وکلا افزود : مهم ترین دغدغه و دل نگرانی امروز جامعه وکلای کشور تدوین لایحه جامعه وکالت در مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری کشور هم دارای یک نماینده در مرکز پژوهش های مجلس است تا نظر وکلا در این جلسات به مسئولان کشور منتقل شود.

غلامرضا تجدد رئیس اتحادیه کانون وکلای دادگستری استان قزوین هم با اشاره به مجموع  720 وکیل و کار آموز  در استان گفت: در حال حاضر 56 وکیل پایه یک و 200 کار آموز وکالت در استان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.