همدان؛

شوخی یا سرقت از صاحب کار

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز وجه نقد از حساب شهروند همدانی کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازهمدان، سرهنگ امینی با اعلام این خبر افزود: با مراجعه و ارائه شکوائیه شهروند همدانی مبنی بر برداشت مبلغ 2 میلیون ریال از حساب بانکی وی، موضوع ضمن تشکیل پرونده دردستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا همدان در ادامه گفت: در تحقیقات مشخص گردید برداشت ها طی چندین مرحله و به صورت دریافت وجه نقد از دستگاه های خود پرداز سطح شهر صورت گرفته است.

وی افزود: باانجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای پلیسی، فردی با هویت معلوم، شناسایی وبا اخذ دستور از مقام قضایی دستگیر شد.

سرهنگ امینی اظهار کرد:.متهم در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی فنی به عمل آمده عنوان کرد که در طی فرصتی مناسب کارت بانکی صاحب کار خود را به سرقت برده و از آنجاییکه رمز عبور وی را نیز در اختیار داشته برداشتها را انجام داده است.

وی تصریح کرد:متهم انگیزه خود را ابتدا شوخی با صاحب کارش اعلام و بیان کرد و پس از گذشت مدتی که دیدم صاحب کارم از اولین برداشت مطلع نشد طی چندین مرحله برداشتهای بعدی را انجام دادم. 

رئیس پلیس فتا همدان در پایان به شهروندان توصیه کرد:
1- به هیچ وجه کارت بانکی ورمز های عبورشان را در اختیار دیگران قرار ندهند.

2-رمز کارت بانکی خود را به صورت دوره ای و به نحوی که قابل حدس زدن نباشد تغییر دهند.

3-با فعال نمودن سرویس پیامک بانک از کلیه تراکنش های حساب خود اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.