در مراسم یاد و خاطره شهدای شهرستان تاکستان در هشت سال جنگ تحمیلی گرامی داشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ امام جمعه شال دراین مراسم که در مسجد بنی هاشم این شهر برگزار شد، افزود: شهدا با نثار خون رفتند تا خط ولایت تقویت شود و به همین دلیل ما باید ادامه دهنده راستین خون شهدا و خط آنان در حرکت در مسیر ولایت مداری باشیم.

حجت الاسلام شمس‌الدین موسوی شالی با اشاره به برپایی یادواره شهدا افزود: شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن ما دارند و برپایی این محافل به ما یادآوری می کند که راه آنان را با شکوه ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: دراین آئین مذهبی و معنوی ما شاهد حضور پرشور اهالی شهرستان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان هستیم که این امربیان گر ماندگاری ارزش‌ ها و آرمان های شهدا است.

حجت الاسلام موسوی شالی مهمترین اهداف برگزاری این یادواره  را انتقال ارزش‌ها و آرمان‌ های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به نسل جوان و آینده‌ساز کشور اعلام کرد.

امام جمعه شال  با بیان اینکه شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: پاسداری از ارزش‌ ها و آرمان‌ های والای شهدا وظیفه همگانی بوده که باید جوانان را نسبت به این وظیفه حساس واقف کرده و تلاش کنیم تا این ارزش‌ها در جامعه ماندگار شود.

یادآور می شود؛ شهرستان تاکستان در دوران دفاع مقدس 586 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


 انتهای پیام/ی

برچسب ها: شهدا ، تاکستان ، قزوین ، یادواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.