سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: بازیکنان راه آهن باانگیزه خود روحیه تیم و سرمربی را بالا می برند.

تارتار: فقط روزهای فیفا به تیم امید بازیکن می دهیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اهواز بیان کرد: ابتدا باید فرا رسیدن ماه محرم، ماه خون و اندوه را تسلیت گویم، با توجه به شرایط تیم های استقلال اهواز و راه آهن این بازی برای هر 2 تیم از اهمیت خاصی برخوردار است، هر تیمی که موفق به کسب سه امتیاز شود وضعیت بهتری در جدول پیدا می کند.

وی ادامه داد: خدا را شکر بازیکنان راه آهن خوب تمرین کرده و روحیه بالایی دارند، این انگیزه روحیه تیم و حتی خود من را افزایش داده است، ما برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم.

تارتار در مورد تعطیلات لیگ برتر بیان کرد: ‌این تعطیلات به راه آهن برای رسیدن به هماهنگی کمک زیادی کرد، تنها مشکل ما نبود بازیکنان تیم ملی امید بود.

به کادر فنی و بازیکنان این تیم برای رسیدن به قهرمانی غرب آسیا تبریک گفته و همچنین از سازمان لیگ برای تعویق یک روزه بازی تشکر می کنم.

سرمربی راه آهن افزود: البته از این پس تنها در روزهای فیفادی بازیکنانمان را در اختیار تیم ملی قرار می دهیم، زیرا این موضوع قانون فیفا است.

تارتار درباره مصدومیت محسن ایران نژاد اظهار کرد: این اتفاق برای همه اعضای باشگاه راه آهن خیلی دردناک بود، حضور وی در جلسات تمرینی مقداری روحیه تیم را تقویت کرد، خیلی دوست دارم این یک سال زودتر تمام شده و ایران نژاد به جمع بازیکنان راه آهن برگردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار