نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مجلس به تکلیف قانونی خود در مورد مساله برجام عمل کرد گفت:این مساله نباید موجب دو دستگی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حجت‌الاسلام خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به تصویب برجام در مجلس گفت: طرح برجام در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است و باید پس از این گلهگذاریها کنار گذاشته شود.

وی با تاکید بر حفظ وحدت در جامعه افزود:مساله برجام نباید موجب دو دستگی در جامعه شود و با وحدت است که می توان دولت را در این راه کمک کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: عاشورا ویژه‌ زمان و مکان خاصی نیست وحاوی درس‌ها و عبرت‌هایی برای تمام دورانهاست

وی افزود: تحلیل عوامل حادثه عاشورا مایه عبرت جامعه اسلامی و نظام دینی است.

آیت الله خاتمی با اشاره به 29 مهر سالروز وفات آیت الله مهدوی کنی گفت: این عالم مجاهد عمر با عزت خود را در راه خدمت به اسلام و تبعیت از امام راحل و نظام جمهوری اسلامی ایران سپری کرد.

وی همچنین با اشاره به هفته پیوند اولیاء و مربیان گفت: خانواده و مدرسه دو نهاد مهم تربیتی هستند که هر دو یک رسالت مشترکی بر دوش دارند و آن تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است و هر یک از این دو کانون تربیتی به‌تنهایی در انجام این رسالت موفق نخواهد بود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: مساله ، برجام ، جامعه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.