همزمان با برگزاری تظاهرات روز خشم، تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین در حال تشدید شدن است.

متشنج‌ شدن اوضاع در نابلس/شهادت یک فلسطینی در این شهر
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه فرانس بیست و چهار گزارش داد: با اعلام گروه های فلسطینی برای برگزاری تظاهراتی با عنوان «جمعه انقلاب» تنش ها در سرزمین های اشغالی فلسطین در حال تشدید شدن است.

خبرنگار اعزامی شبکه فرانس بیست و چهار در یکی از ایست بازرسی های اسرائیلی در نزدیکی شهر نابلس درباره اوضاع کنونی این شهر گفت: اوضاع در نابلس در حال متشنج شدن است. 

وی افزود: من در آخرین ایست و بازرسی اسرائیلی قبل از شهر نابلس هستم. کمی پس از نماز ظهر ده ها نفر به این ایست بازرسی آمدند و اقدام به آتش زدن لاستیک و پرتاب سنگ به سمت پلیس های اسرائیلی کردند. اوضاع بسیار متشنج است و احتمال دارد متشنج تر نیز بشود. زیرا جوانان دیگری هم به این قسمت آمده و به پرتاب سنگ و آتش زدن لاستیک ادامه می دهند. پلیس اسرائیل نیز با پرتاب چند گاز اشک آور سعی کرد آن ها را به عقب براند. تا این لحظه به نظر می رسد این تقابل ها تلفاتی نداشته است. در الخلیل یک نفر کشته شده اما در حال حاضر در اینجا تلفاتی نبوده است اما اقدامات تحریک آمیز و پرتاب سنگ به سمت نیروهای پلیس اسرائیلی ادامه دارد.

همچنین شبکه تلویزیونی الاقصی لحظاتی پیش در خبری فوری از شهادت "ایهاب جهاد حننی" بر اثر تیراندازی نیروهای اشغالگر صهیونیست در درگیریها در نزدیکی بیت فوریک در نابلس در کرانه باختری خبر داد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار