تيراندازی درشهر صفی آباد دزفول 2 کشته و 2 زخمی داشت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار دزفول در خصوص حادثه شب گذشته در شهرصفی آباد دزفول گفت: ساعت 22و سی دقيقه شب گذشته به هنگام عزاداری مردم شهرصفی آباد دزفول سرنشينان يک دستگاه خودروي پژو نقره ای رنگ بدون پلاک و درحالي که سروصورتشان پوشيده بود با اسلحه خودکار به روی خادمان امام حسین آتش گشودند.

حبيب الله آصفي افزود: دراين حادثه 4نفر مجروح شدند که پس از انتقال به بيمارستان دو نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

وي بابيان اينکه هنوز هويت مهاجمان مشخص نشده است بیان داشت: باتوجه به اينکه مهاجمان مردمی را که بيرون مسجد و درحال آماده کردن تکيه بودند را موردحمله قرارداده اند گمانه زنی می شود کارخائنانه ای بوده است.

فرماندار دزفول با اشاره به اينکه حال دو زخمی اين حادثه رضايت بخش گزارش شده است اظهار کرد: يکی از زخمی شدگان  در دزفول و ديگری به اهواز انتقال داده شده اند.

سرهنگ سید رحمان موسوی در ادامه گفت: این حادثه توسط کارشناسان نیروی انتظامی و امنیتی استان در حال بررسی است و در صورت روشن شدن آن بلافاصله به مردم اطلاع خواهیم داد.
  
شهرصفی آباد دزفول در15کيلومتری جنوب دزفول قراردارد.

انتهای پیام/ب 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۴
سلام ماتوی همون مطقه زندگی میکنیم.توروخدا پیگیر این موضوع باشیدچون آسایش رو از مردم این منطقه گرفته.امیدوارم ک از گروه داعش نباشن
Seychelles
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
کار کار داعش ویا وهابیته خدا لعنتشون کنه انشالله به امید خدا وزارت اطلاعات ایران پیداشون میکنه واونها رو به سزای اعمالشون میرسونه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
به جزتروریست کی میتونه چشم بسته به مردم بی دفاع تیراندازی کنه؟