کرمان؛

طرح احسان حسینی در کرمان اجرا می شود

سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، از اجرای طرح احسان حسینی به مناسبت ماه محرم و صفرتوسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام مصطفی طاهری با اشاره به اینکه طرح احسان حسینی برای جمع‌آوری نذورات مردمی به منظور کمک به مددجویان و نیازمندان استان برگزار می شود، گفت: این طرح با هدف توجه و خدمت‌رسانی بیشتر به محرومان اجرا می شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح تمامی دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر استان آماده دریافت کمک ها و نذورات مردمی برای کمک به مددجویان زیر پوشش و نیازمندان استان است.

حجت الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: امسال طرح حامی یابی برای ایتام و نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان، در مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان انجام می شود.

وی تصریح کرد: پارسال بیش از 57 میلیارد ریال کمک های مردمی در قالب طرح احسان حسینی در استان جمع آوری و بین مددجویان زیر پوشش و نیازمندان استان توزیع شد.

حجت الاسلام طاهری یادآور شد: شماره حساب 2203136105 بانک تجارت به نام کمیته امداد نیز به منظور جمع آوری کمک های نقدی مردم خیر استان برای کمک به نیازمندان در ایام ماه محرم و صفر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: احسان ، حسینی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.