مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به بدهی دوهزار میلیارد تومانی سازمان بیمه به مراکز طرف قرارداد در شش ماهه امسال گفت: اصرار ما به هنگام سازی پرداخت مطالبات مراکزطرف قرداد است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد جواد کبیر در مراسم تکریم و معارفه اعضای هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت در خصوص مطالبات مراکز طرف قرارداد از سازمان بیمه سلامت، اظهار داشت: ما خودمان را برای پرداخت مطالبات متعهد می‌دانیم اما بخشی از منابع ما از منابع عمومی دولت است. ما براساس تخصیص اعتبارات سعی می‌کنیم در حداقل زمان ممکن پرداخت مطالبات انجام شود.

وی ادامه داد: اگر تخصیص اعتبارات صورت بگیرد مطمئناً پرداخت مطالبات بیش از یک هفته طول نمی‌کشد. امیدواریم با قول‌های مساعدی که داده شده شرمنده مراکز طرف قرارداد نشویم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در خصوص مبلغ بدهی بیمه سلامت به مراکز طرف قرارداد نیز گفت: این مبلغ با توجه به اسناد ارسال شده این مبلغ برای دو ماه ابتدایی سال 94، 900 میلیارد تومان است که برای ماه‌های بعد به طور قطع به آن اضافه خواهد شد و برای 6 ماهه نخست امسال به حدود دو هزار میلیارد تومان می‌رسد. بخشی از منابع باید در اختیار وزارت بهداشت قرار بگیرد تا آنها نیز منابع را در اختیار ما قرار بدهند.

کبیر با اشاره به 44 هزار موسسه طرف قرارداد بیمه سلامت در سراسر کشور، گفت: مطالبات داروخانه‌ها تا خرداد ماه و مطب اطبا نیز تا اردیبهشت پرداخت شده است اما اصرار ما برای به هنگام سازی پرداخت مطالبات است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار