سرپرست تیم کشتی فرنگی بیمه رازی گفت:قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی در رقابت های لیگ برتر حاصل یک کار تیمی،انسجام و همدلی در میان همه اعضاء از مسئولان گرفته تا کشتی گیران بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حسن رنگرز سرپرست تیم کشتی فرنگی بیمه رازی درخصوص قهرمانی این تیم در دومین مرحله رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور گفت:به طور حتم مجموعه یک سری عوامل موجب موفقیت هر تیمی در رقابت ورزشی می شود که ما نیز از این قاعده مستثنی نبودیم.
وی با اشاره به سرمایه گذاری مسئولان بیمه رازی در کشتی تصریح کرد:مدیریت با برنامه،کادر فنی قوی و کشتی گیران با انگیزه از جمله مواردی بود که باعث شد تیم بیمه رازی مقتدرانه روی سکوی نخست رقابت های لیگ قرار گیرد که جا دارد از همه عزیزانی که در موفقیت تیم نقش داشتند تشکر صمیمانه داشته باشم.
دارنده مدال طلای جهان با اشاره به ورود اسپانسرها به صحنه های ورزشی تاکید کرد:برای آنکه حامیان مالی با انگیزه بیشتری در ورزش و به طور خاص رشته کشتی سرمایه گذاری کنند ما هم باید این بستر را برای آنها فراهم آوریم یعنی اسپانسر ها را بیشتر ببنیم و شرایطی را مهیا کنیم تا افراد حقیقی و حقوقی نتیجه حمایت های خود را پررنگ تر حس کنند که متأسفانه در مرحله دوم رقابت های لیگ برتر این موضوع آنطور که باید و شاید دیده نشد،البته در خصوص جزئیات این موضوع باید با یک خرد جمعی و در فضایی کارشناسانه تصمیمات منطقی گرفت.
مشاور فنی فدراسیون کشتی کشور مراکش در پاسخ به این سوال که یعنی میزبانی رقابت ها ضعیف بود اظهار کرد:به هر حال مسئولان شهر میزبان همه تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر رقابت ها انجام دادند اما با امکانات موجود و محدود توقع چندانی هم نمی توان از آنها داشت به همین دلیل مسئولان تصمیم گیرنده باید دقت بیشتری در انتخاب میزبانی رقابت های مهمی چون لیگ که به لحاظ فنی تأثیر بسیاری در عملکرد تیم ملی و حتی پشتوانه سازی دارد داشته باشند.
دارنده مدال برنز جهان افزود:رقابت های لیگ سوای مسائل مالی محملی برای رویارویی داشته های کشتی در یک تورنمنت داخلی است و از همین ظرفیت می توان استعدادهای بسیاری را شناسایی کرد؛چه بسا در گذشته نیز بسیاری از قهرمان عنواندار کشورمان از همین مسابقات لیگ به دوبنده تیم ملی رسیدند.
وی در ادامه با اشاره به حضور محمد بنا در سالن رقابت ها عنوان کرد:تدبیر هوشمندانه محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی مبنی بر حضورش در کنار تشک رقابت ها قابل تقدیر است چرا که انگیزه کشتی گیران برای اثبات شایستگی هایشان افزایش چشمگیری داشت و در واقع جذابیت رقابت ها در رشته فرنگی ملموس تر از گذشته بود.
سرپرست تیم کشتی بیمه رازی در خاتمه با بیان این که هدف ما قهرمانی در لیگ جهانی است خاطر نشان کرد:مسئولان بیمه رازی و شخص ابوالفضل انصاری که خود از پیشکسوتان کشتی فرنگی است با جدیت حمایت خود را برای حضور قدرتمند تیم های بیمه رازی در رقابت های لیگ جهانی اعلام کردند،به همین منظور نیز برنامه ریزی لازم از سوی کادر فنی صورت گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قهرمانی در لیگ جهانی نیز دور از دسترس نیست.
مرحله دوم رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور روزهای 23 و 24 مهرماه در سالن شهید شهبازی شهر اسلام آباد غرب استان کرمانشاه برگزار شد.
 
در پایان این رقابت ها تیم بیمه رازی در کشتی آزاد با نتیجه 6 بر 2 از سد تیم ستاره گان ساری گذشت و قهرمان شد. تیم کشتی فرنگی بیمه رازی نیز با نتیجه 5 بر 3 سینا صنعت ایذه را مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی رسید.
مسابقات رده بندی و فینال این رقابت ها امروز (جمعه) برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است: (اسامی تیم های برنده در ابتدا آمده است)
مسابقه برای کسب مقام پنجم:
کشتی فرنگی: دانشگاه پیام نور 5 -  هیأت کشتی قم 3
کشتی آزاد: گاز مازندران 7 - دانشگاه پیام نور مازندران یک  
مسابقه برای کسب مقام سوم:
کشتی فرنگی: پدیده دوکوهه اندیمشک 5 – پاس قوامین 3
کشتی آزاد: گروه ساختمانی کفایتی مشهد 4 - شهرداری همدان 4  (تیم کفایتی با امتیاز مثبت 16 بر 15 برنده شد)
مسابقه فینال:
کشتی فرنگی: بیمه رازی 5 – سینا صنعت ایذه 3
کشتی آزاد:‌ بیمه رازی 6- ستاره گان ساری 2
رده بندی تیمی این رقابت ها به شرح زیر است:
کشتی آزاد:‌ 1- بیمه رازی 2- ستاره گان ساری 3- گروه ساختمانی کفایتی مشهد 4- شهرداری همدان 5- گاز مازندران 6- دانشگاه پیام نور مازندران
کشتی فرنگی: 1- بیمه رازی 2- سینا صنعت ایذه 3- پدیده دوکوهه اندیمشک 4- پاس قوامین 5- دانشگاه پیام نور 6- هیأت کشتی قم 7- شهرداری همدان
تیم های برتر مجموع مراحل اول و دوم رقابت های لیگ جواز حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان را کسب خواهند کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار