ملی‌پوش والیبال ایتالیا گفت: انتظار داشتیم در نیمه نهایی حریف لهستان شویم اما حالا باید خود را آماده دیدار با اسلوونی کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایتالیا این روزها خود را آماده حضور در دیدار نیمه‌نهایی مقابل اسلوونی می‌کند، هرچند آن‌ها انتظار داشتند در این مرحله مسابقات با تیم ملی لهستان رودررو شوند.

ایوان زایتسف ستاره تیم ملی والیبال ایتالیا پیش از دیدار با اسلوونی ، اظهار داشت: بسیاری از بازیکنان تیم والیبال اسلوونی در سری A ایتالیا بازی می‌کنند و این نکته خوبی نیست زیرا این حضور سبب می‌شود آن‌ها نسبت به والیبال و بازیکنان ایتالیا شناخت خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: ما انتظار داشتیم مقابل لهستان بازی کنیم نه اسلوونی! با این حال اعتقاد ندارم که بازی مقابل اسلوونی در مرحله نیمه نهایی برای تیم ما نبردی ساده باشد. بر عکس  به نظر من کار بسیار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. اسلوونی پدیده این مسابقات است و نباید آن‌ها را دست کم گرفت.

وی با بیان این مطلب که همه این روزها درباره فینالیست شدن ایتالیا و حضور ما در دیدار نهایی صحبت می‌کنند، گفت: در حال حاضر فقط باید تمرکزمان روی غلبه بر اسلوونی باشد. هیچ چیز از قبل قابل پیش‌بینی نیست.

زایتسف همچنین به حضور بلنجینی روی نیمکت تیم ملی والیبال ایتالیا اشاره کرد و گفت: تیم ما با حضور این مربی جوان متحول شده است و باید اذعان داشت که نسبت به قبل بهتر شده‌ایم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایتالیا با بیان این مطلب که کسب مدال نقره مسابقات جام جهانی به تیم ما اعتماد به نفس بالایی بخشیده است، گفت: ما در حال حاضر آموخته‌ایم که خوب بازی کنیم و در همه مسابقات قاطعانه عمل کنیم. این در حالی است که با مربی قبلی خیلی از مسابقات مهم را از دست می‌دادیم.

وی در پایان گفت: ما سهمیه المپیک را پیش از این کسب کردیم و حالا برای این در مسابقات قهرمانی اروپا هستیم تا به همه نشان دهیم سطح بالایی در والیبال داریم و والیبال را خوب و حرفه‌ای بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار