سرپرست تیم فوتسال منصوری گفت: امسال بدترین و ضعیف ترین حضورمان را در تاریخ باشگاه منصوری در لیگ برتر تجربه می کنیم.

اکبرتقوی سرپرست تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با وجود اینکه داورزنی لیست بازیکنان مورد نظر خود برای نیم فصل دوم را تحویل باشگاه داده اما هنوز قادر به جذب بازیکن نبوده ایم زیرا در نیم فصل نقل و انتقالات تیم های بدون مهره و متقاضی،حذب بازکن تعیین کننده نیستند، منصوری هم گرفتار چنین وضعیتی است با اینکه حق جذب دو سهمیه لیگ برتری و 5 بازیکن بزرگسال را داریم اما تا کنون موفق به انجام کاری نشده ایم.

با اینکه بدون فعالیت نیستیم و با برخی تیم ها مذاکراتی داشته ایم اما این مذاکرات زمانی ارزشمند هستند که به نتیجه برسند، حتی تاکنون چند تیم هم برای خرید بازیکن تماس گرفته اند اما ما با این شرایط و بحران بی بازیکنی کسی را از لیست خارج نمی کنیم.

امسال منصوری حتی بازکنان جوان تر و کم سن تر از مرز امید جذب کرده و در بسیاری از رقابت ها تنها با 9 بازیکن که مصدومین هم شامل می شد به مصاف حریفان رفتیم و افشین کاظمی که بهترین خریدمان بود را 5 هفته در اختیار نداشتیم برای درک این شرایط باید تاسیسات دریایی را 5 هفته بدون شمسایی تصور کنید از این رو با توجه به جایگاه در جدول و همچنین شرایط تیم، بحرانی ترین روزهای خود را در تاریخ منصوری پشت سر می گذاریم.

البته در این میان نباید از حق کشی هایی که در حق منصوری شد چشم پوشی کرد وقتی وضعیت پرداخت دستمزد داوران هنوز مشخص نیست و هر روز بیانیه ای جدید صادر می شود، این روزها قابل پیش بینی است.

قانون جدیدی هم که شامل حال بازکنان اخطاری و محروم در فوتسال روی کار آمده دیگر دردسر ما است که بعد از پایان فصل اعتراضات خود را برای برداشتن این قانون تقدیم هییت رییسه کمیته می کنیم زیرا فوتسال بازی فیزیکی و پر زد و خوردی است و از این لحاظ نباید با فوتبال مقایسه شود، کاش میفهمیدیم که آخر جز فوتبال هستیم یا نه ، این طور تکلیفمان روشن می شد.

تقویت و تکمیل کادر فنی در برنامه نیم فصلمان است

تقوی اظهار داست: من به تیم و کادر فنی منصوری،اعتماد کامل دارم و معتقدم تمام توان خود برای کسب نتایج خوب را به کار گرفته اند البته منکر این موضوع نیستم که کادر هم اشتباهات داشته اما جذب نفر برای تقویت کادر فنی در برنامه های باشگاه قرار دارد تا ضعفهایمان را از بین ببریم.

تا کنون داورزنی چندین بار خواسته از کادر جداشود اما هییت مدیره هیچ دلیلی برای این کار پیدا نکرده و نتایج را فقط در ارتباط با سرمربی نمیداند پس داورزنی به کار خود ادامه می دهد.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار