رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از خبرنگاران دعوت کرد تا به منظور ایجاد نهضت بزرگ جذب داوطلبان فعال در رسانه ها به رایگان عضو این جمعیت شوند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، فرح ناز رافع با اشاره به اینکه 6 ماه تا انتخابات مجامع جمعیت باقی مانده است به این نکته تاکید کرد؛ اعضایی که 6 ماه از عضویت فعال آنان در جمعیت هلال احمر می گذرد، می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

این مقام مسوول در جمعیت هلال احمر، افزود: خبرنگاران به صورت ویژه می توانند با مراجعه به روابط عمومی جمعیت هلال احمر، فرم های داوطلبی را پر کنند.

رافع گفت: بر این اساس با توجه به تاکیدات رئیس جمهوری برای افزایش اعضا داوطلب جمعیت هلال احمر با ایجاد درگاه های مختلف، تبلیغات شهری، تبلیغات در خانه های داوطلبی مساجد، حسینیه ها، کارخانه ها و روستاها، فراخوان عضویت داده شده است.

وی، اظهار کرد: تغییرات زیادی در عضوگیری جدید برای فعال شدن اعضای داوطلب در نظر گرفته شده است؛ بر این اساس که با عضویت افراد در قالب طرح روز - کار داوطلبی، تعهد خدمتی از آنان گرفته می شود که فقط به عضویت اکتفا نکنند؛ بلکه با توجه به توان و تخصص خود تا حد ممکن در برنامه های داوطلبی مشارکت داشته باشند.

به گفته رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، اعضای جدید داوطلب جمعیت هلال احمر از این پس در سایت خانه داوطلب مجازی صاحب پرونده ای خواهند بود و حضور آنان برای خدمت به مردم در برنامه های مختلف سازمان، ثبت می شود.

وی با اشاره به این که عضوگیری جدید در هلال احمر با هدف افزایش داوطلبان با شعار تحقق هر خانواده یک امدادگر و تبدیل داوطلبان به اعضای فعال و آماده سازی آنان برای مواجهه با بلایای طبیعی و غیرطبیعی صورت می گیرد، گفت: البته عضوگیری همواره طی سال، ادامه دارد و فراخوان جدید جهت افزایش مشارکت در انتخابات مجامع عمومی جمعیت هلال احمر صورت گرفته است.
علاقمندان می توانند تا 20 آبان ماه امسال با مراجعه به روابط عمومی هلال احمر برای عضویت اقدام کنند.

منبع :  ایرنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.