همایش زن ، ورزش و سلامتی به مناسبت هفته ی تربیت بدنی در ساوه برگزار شد.


برگزاری همایش زن ، ورزش و سلامتی در ساوه
به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مسئول برگزاری این همایش در مصاحبه ای گفت : 170 نفر از بانوان شامل نایب روسای هیئت های ورزشی ، مربیان فعال باشگاه های ورزشی ، دانشجویان رشتیه تربیت بدنی و دانش آموزان هنرستان ورزش در این همایش شرکت کردند.

خانم جماعت با بیان اینکه در این همایش پنج کارگاه برگزار می شود ، افزود : دو گارگاه با موضوع سلامت بانوان و دو کارگاه نیز آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی بانوان است.

وی افزود : یک کارگاه هم با شعار زن قلب خانواده، روش های احیای قلبی به مادران و زنان خانواده آموزش داده می شود. 

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس هم در این همایش با اشاره به شعار هفته ملی سلامت بانوان ایرانی تحت عنوان «زن، قلب خانواده»، گفت: این شعار با تأکید بر ارتقای سلامت و کنترل عوامل خطر بیماری قلبی عروقی به عنوان اولین و مهم‌ترین علت مرگ زنان 30 تا 70 سال، همچنین توجه به زنان به عنوان کانون عاطفی خانواده تعیین شده است.

میرگلو بیات افزود: زنان باید دستورالعمل های سلامتی مانند رژیم غذایی مناسب و تشویق فرزندان به رعایت اصول بهداشتی را در شریان های خانواده به جریان بیندازند.

وی ورزش را یکی از مهترین راه های سلامتی و نشاط عنوان کرد و افزود: با انجام ورزش علاوه بر تناسب اندام و جلوگیری از رشد چاقی میتوان از بسیاری از بیماریها همچون قلب و عروق ، چربی و قند خون جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: همایش ، ورزش ، زن ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.