مجازاتی که داعش برای افراد بازداشت شده به جرم نداشتن مسواک در نظر گرفته، مشارکت در حفر تونل و خندق به مدت سه روز پیاپی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "العهد"؛ سایت‌های خبری کُردی، اعلام کردند این روزها مناطق تحت سیطره گروه تروریستی داعش در استان های "رقه" و "دیرالزور" شاهد اقدامات سختگیرانه جدیدی علیه غیر نظامیان از سوی داعش هستند؛ این اقدامات جدید، با هدف خو گرفتن به حملات هوایی و زمینی احتمالی به این مناطق انجام می گیرد.

براساس گزارش این سایت ها، "حفر خندق" و "تونل" در تمام مناطق تحت سیطره داعش، سیاست جدیدی است که این گروه تروریستی سعی دارد از طریق آن از تاثیرات بمباران های هوایی بکاهد؛ نکته جالب توجه این است که داعش برای حفر این خندق ها و تونل ها، از عناصر تروریستی خود استفاده نمی کند؛ بلکه از اسرا و بازداشتی های غیرنظامی در بند خود با بهانه های مختلف برای انجام آن بهره می برد.

فعالان رسانه ای در "دیر الزور" اعلام کردند، پست بازرسی های گروه تروریستی داعش امروز، موج جدیدی از  بازداشت های گسترده خود از میان غیرنظامیان را با بهانه "نداشتن مسواک" آغاز کردند؛ مجازاتی که برای این افراد بازداشتی در نظر گرفته شده، مشارکت در حفر همان "تونل ها" و "خندق ها" به مدت سه روز پیاپی است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
خداوند نابودشان کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
الله رسول محمد بزنه توی کمر داعش و عربستان و آمریکا و دیگر اذناب کثبف و کافر کودک کش
آخرین اخبار