معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت : یکی از اولویت‌های مجموعه دولت و استانداری درطول 2سال گذشته تقویت ، احیا و افزایش سمن‌ها بوده است که خوشبختانه موفقیت‌های حائز اهمیتی براین عرصه نائل شده‌ایم.

چاوشی: توسعه سازمان‌های مردم نهاد با جدیت پیگیری می‌شودسید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی ،‌اجتماعی استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نقش سازنده و تاثیرگذار سازمان های مردم نهاد (سمن‌ها)درتوسعه و بالندگی جامعه اظهار کرد: باتوجه به اهمیت این موضوع سیاست دولت و استانداری از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید براحیا،گسترش و تقویت چنین مجموعه‌هایی (سمن‌ها) استوار بوده است.

وی افزود:با اعمال نظارت اصولی ،هوشمندانه و کارآمد گشایش‌های حائز اهمیتی از فعالیت و کارکرد سازمان‌های مردم نهاد حاصل می‌شود. 

چاوشی گفت :خوشبختانه در طول 2 سال اخیر شاهد رشد فزاینده سمن‌ها در استان تهران بوده‌ایم و با شکل‌گیری چنین مجموعه‌هایی در حوزه‌های متعدد اعم از محیط زیست، مبارزه بامواد مخدر،خیریه ‌ها،خدمات اجتماعی و... افق روشن و سازنده‌ای برای آینده پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: بخش دیگری از این سازمان‌های مردم نهاد در استان تهران در عرصه مبارزه باطلاق و تقویت ازدواج فعال هستندکه غعالیت های انجام شده از سوی چنین گروه‌هایی تاکنون بسیار نوید بخش و امیدافزا بوده و امیداریم این مسیر در آینده نیز استمرار یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاسی ، اجتماعی ، سمنو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار