تبریز؛

برگزاری کنگره بین المللی تاریخ اقتصادی تبریز

کنگره بین المللی تاریخ اقتصادی تبریزاردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تبریز، با بیان اینکه اساتید، محققان و علاقمندان به شرکت در این کنگره تا 15 آبان ماه 1394 فرصت دارند چکیده مقالات خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند، تصریح کرد: هدف از برگزاری این کنگره، بررسی روند تاریخی جریانات اقتصادی تاثیرگذار بر موقعیت اقتصادی شهر تبریز در گذشته، حال و چشم انداز آینده و ارایه راهکارهای مناسب برای ارتقای جایگاه اقتصادی شهر تبریز و ایفای نقش ارزنده آن در تحولات اقتصادی بین المللی، کشوری و منطقه ای است.

فخردر ادامه تاریخ، اقتصاد و توسعه تاریخ اخلاق و فرهنگ اقتصادی تبریز تاریخ اقتصاد تجاری، کشاورزی و صنعتی تبریز و تاریخ نهادها و موسسات و اقشار و طبقات اقتصادی تبریز از جمله محورهای اصلی این کنگره اعلام کرد.

و یادآور شد: نقش زنان در تاریخ اقتصادی تبریز، نقش ایلات و عشایر در تاریخ اقتصادی تبریز، نقش طبقه متوسط شهری در تاریخ اقتصادی تبریز و تبیین اسناد تاریخی – اقتصادی مرتبط با محورهای کنگره از دیگر موضوعات ویژه این کنگره است.

دبیر کنگره بین المللی تاریخ اقتصادی تبریزافزود :: همه مقالات رسیده پس از داوری و تایید اعتبار علمی توسط اعضای کمیته علمی در یک یا چند بخش از زیر مجموعه های کنگره منتشر خواهد شد. دکتر فخر در خاتمه خاطر نشان کرد: مقالات دارای اعتبار علمی در ویژه نامه‌ مجله علمی پژوهشی تاریخ نامه ایران بعد از اسلام به چاپ خواهد رسید.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.