کارشناس فوتبال گفت: در حال حاضر برنامه‌های خوبی برای استعداد یابی داریم اما اجرا نمی‌شوند.

ذوالفقار نسب: مشکلات اقتصادی و مدیریتی، مانع اجرای برنامه‌های استعدادیابی است

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، بیژن ذوالفقار نسب،  کارشناس و مربی سابق باشگاه‌های فوتبال ایران در مورد بهترین تیم ملی تاریخ فوتبال ایران گفت: به لحاظ فنی و هم از جهت کسب نتیجه، تیم جام جهانی 1998 فرانسه بهترین تیم بود.

وی در این مورد افزود: در آن مقطع یک نسل از بازیکنان خوب و موفق در اروپا داشتیم.همچنین وضعیت باشگاه‌ها بسیار بهتر از حال حاضر بود.

ذوالفقار نسب در مورد علت این موفقیت گفت: آن زمان برنامه‌ها سطح متوسطی داشتند ولی اجرا می‌شدند. همین باعث می‌شد تیم امید خوب و در نتیجه بازیکنان خوبی داشته باشیم.

در حال حاضر برنامه هست ولی اجرا نمی‌شود. در حرف همه‌ی باشگاه‌ها مدارس فوتبال و بخش استعداد یابی دارند اما در عمل راندمان کاری ضعیف است.

وی در مورد مسئولیت فدراسیون برای استعداد یابی گفت: فدراسیون به طور مستقیم مسئول استعداد یابی نیست بلکه باشگاه‌ها را  موظف می‌کند تیم‌های پایه و استعداد یابی داشته باشند.

بیژن ذوالفقار نسب کارشناس و مربی سابق باشگاه‌های فوتبال ایران در بخش پایانی صبحت‌هایش بیان کرد: در درجه اول مشکلات اقتصادی و بعد مشکلات مدیریتی مانع از اجرای برنامه‌ها می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار