نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: دشمنی آمریکا با ملت ایران بر هیچ کس پوشیده نیست و مسئولان نباید فریب سیاست گذاری این کشور در قابل انرژی هسته ای را بخورند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در نشست ائمه جماعات استان که درآبیک برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در موضوع مذاکره با آمریکا خطاب به مسئولین اجرایی کشور افزود:  رهبری نظام هرگونه مذاکره با آمریکا را ممنوع کردند و مسئولان باید مواظب باشند تا مبادا فریب سیاست های آمریکا در قبال مذاکرات هسته ای را بخورند و پای آمریکا را در سایر زمینه ها به کشور باز کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا بر ملت ایران بر هیچ کس پوشیده نیست و فصل الخطاب مقام معظم رهبری استف عنوان کرد: باید از خواب غفلت بیدار شویم و در مسیر اهداف عالی نظام حرکت کنیم تا مبادا در کشور تفرقه ایجاد شود.

حجت السلام عابدینی ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان به ماه محرم و عزاداری های این ماه عزیز اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه های خوب فرهنگی که دراستان قزوین رقم خورده بحث انسجام هیئت های عزاداری در روز سقا بوده که سال گذشته این حرکت فرهنگی عظیم در شبکه های مختلف سیمای جمهوری اسلامی و بین المللی انعکاس خوبی پیدا کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که انسجام  هیت های عزاداری که در روز تاسوعا و عاشورا از زنجان و اردبیل به قزوین رسید، امسال با کشوه تر از سال های قبل و با حضور عاشقان حسینی در خیابان سپه قزوین برگزار شود.

گفتنی است؛ ددر این نشست ائمه جماعات در خصوص برنامه های ستاد اقامه نماز تحولات روز و برگزاری هر چه باشکوه عزاداری های سید الشهداء بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.